Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ŠKODA AUTO este de 16 ani partenerul principal oficial al Tour de France

SUPERB iV

› ŠKODA AUTO susține și însoțește cel mai important eveniment de ciclism din lume încă din anul 2004
› Hibridul plug-in SUPERB iV servește drept ‘Red Car’, fiind automobilul de concurs al Directorului Turului, Christian Prudhomme
› Campania dedicată ”Celei mai extraordinare familii: cicliștii” comunică pasiunea mărcii pentru ciclism

Mladá Boleslav – ŠKODA AUTO susține și în acest an Tour de France (29 august – 20 septembrie 2020), pentru al 17-lea an consecutiv, în calitate de partener oficial principal. Astfel, compania pune la dispoziția organizatorilor 250 de automobile, inclusiv automobilul principal (Red Car), ce va fi folosit de Christian Prudhomme. Directorul Tour de France va monitoriza și coordona cursa dintr-un hibrid plug-in ŠKODA SUPERB iV. De asemenea, ŠKODA sponsorizează din nou Tricoul Verde pentru cel mai bun sprinter și va ține fanii la curent cu cele mai noi informații din cursă, prin intermediul aplicației oficiale Tour de France.

Alain Favey, membru al Consiliului de Administrație ŠKODA, responsabil pentru Vânzări și Marketing explică: ”Implicarea noastră în ciclism în general și colaborarea ce dăinuiește deja de ani de zile cu organizatorul Tour de France, A.S.O. sunt componente integrante ale a activității noastre globale de sponsorizare. Acest eveniment este cadrul perfect pentru a ne prezenta marca și produsele la nivel internațional, împărtășindu-ne totodată pasiunea cu milioane de fani ai acestui sport dinamic.”

În calitate de partener auto oficial, ŠKODA va pune anul acesta la dispoziție 250 de automobile. Astfel organizatorii vor folosi a patra generație OCTAVIA, precum și modelele SUPERB, KODIAQ, KAROQ și KAMIQ. SUPERB iV, primul hibrid plug-in ŠKODA, va servi drept Red Car, fiind folosit de directorul turului, Christian Prudhomme. El va coordona concursul din acest automobil, folosind tehnologia modernă și sofisticată de comunicare de la bord pentru a monitoriza cursa și a se informa în permanență cu privire la cele mai noi detalii. Plafonul vitrat al automobilului său roșu îi va oferi vizibilitate optimă asupra plutonului, de pildă, înaintea startului etapelor.

SUPERB iVHibridul plug-in SUPERB iV servește drept ‘Red Car’,
fiind folosit în concurs de Directorul Turului, Christian Prudhomme

21 de etape, 180 de cicliști și o cursă de 3.470 de kilometri

Anul acesta, Tour de France acoperă o distanță totală de 3.470 de kilometri. În 29 august, circa 180 de rideri vor porni spre Paris, dinspre coasta sudică a Franței. Ei vor parcurge 21 de etape, inclusiv 8 etape montane, patru cățărări și un contratimp individual. Ruta Tour de France include 12 orașe noi, inclusiv Le Teil, Chauvigny și Mantes-la-Jolie. Printre highlight-urile principale ale celei de-a 107-a etape a concursului se numără rutele montane prin Alpi, Prinei și munții Vosgi, precum și Masivul Central și Jura. În 20 septembrie, plutonul va ajunge la linia de finiș, situată pe Champs-Elysées în Paris.

În contextul pandemiei COVID-19 și a amânării concursului datorate pandemiei, organizatorul A.S.O. și platforma Zwift au organizat și șase etape Tour de France virtuale. Astfel, începând cu 4 iulie, în mediul virtual concurează riderii profesioniști, dar și sportivi amatori. ŠKODA a însoțit și acest eveniment digital și a oferit un pachet Tour de France VIP Hospitality pentru participanți.
Astfel, trei dintre câștigători vor savura experiențe de neuitat, ca de pildă zborul cu elicopterul deasupra plutonului de cicliști.

Emblema oficiala Tour de France

Campania dedicată ”Celei mai extraordinare familii: cicliștii”

Pentru a marca concursul Tour de France din acest an, ŠKODA a lansat campania de 360 de grade ”Cea mai extraordinară dintre familii: cicliștii” Campania urmărește comunicarea pasiunii pentru ciclism și spiritul de echipă al comunității internaționale de cicliști. Astfel ŠKODA comunică prin spoturi TV, canale de social media și pe o pagină web dedicată: WeLoveCycling.com. Aici fanii pot găsiți informații noi și incitante despre cea mai renumită cursă de ciclism din lume și pot intra la rândul lor într-un concurs pentru premii exclusive: ŠKODA oferă, printre altele, un Tricou Verde semnat, o bicicletă ŠKODA de carbon și un pachet Tour de France Hospitality.

De asemenea, ŠKODA este din nou partenerul oficial al aplicației Tour de France. Aplicația le permite fanilor ciclismului să se informeze despre cursă, inclusiv când sunt în călătorii. Aplicația gratuită este compatibilă Android și iOS.

ŠKODA se mândrește cu o tradiție îndelungată de ”motor al ciclismului”

Pasiunea ŠKODA pentru ciclism datează încă de la începuturile companiei. în urmă cu 125 de ani, în anul 1895, Václav Laurin și Václav Klement au înființat inițial o unitate de producție pentru biciclete, în Mladá Boleslav, Boemia, punând astfel bazele a ceea ce cunoaștem azi sub denumirea ŠKODA AUTO.

În prezent, producătorul auto ceh este implicat în promovarea ciclismului pe mai multe niveluri: alături de Tour de France și de Tour of Spain (‘Vuelta’), producătorul auto susține și alte competiții internaționale de ciclism și numeroase evenimente importante ale ciclismului, la nivel național și internațional. De asemenea, bicicletele și accesoriile corespunzătoare se numără printre produsele gamei extinse a mărcii ŠKODA.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.