› Premiera mondială a fost transmisă din Praga
› Fanii ŠKODA din întreaga lume au putut urmări dezvăluirea în premieră a modelului pe ŠKODA Storyboard
› Centrul DOX pentru Artă Contemporană din Praga a servit drept cadru al evenimentului digital și în pavilionul său virtual puteți admira în continuare vederi la 360 de grade ale noii FABIA și puteți descoperii detalii incitante despre noul automobil
Mladá Boleslav – A fost dezvăluită noua ŠKODA FABIA: ŠKODA AUTO și-a prezentat a patra generație a compactei sale de succes. Centrul DOX pentru Artă Contemporan din Praga a servit drept cadru spectaculos pentru întreaga premieră mondială ce a avut loc în formă digitală. Fanii ŠKODA din întreaga lume se pot deplasa în continuare liber prin pavilionul virtual și pot descoperi detaliile fascinante ale poveștii de succes a modelului ŠKODA FABIA. ŠKODA a dezvăluit treptat înaintea premierei noi zone ale pavilionul pe skoda-virtual-event.com. Premiera a fost transmisă și pe ŠKODA Storyboard și pe canalele de social media ale producătorului auto (Youtube și Facebook).
ŠKODA a prezentat a patra generație a modelului ŠKODA FABIA, ce este construit pentru prima dată pe baza platformei modulare transversale MQB-A0 a Grupului Volkswagen. Prima FABIA a fost lansată în urmă cu 22 de ani. Populara compactă combină toate valorile mărcii ŠKODA sub motto-ul ”Tot ce vă este necesar, plus ceva mai mult” și impresionează cu raportul preț/valoare excelent, cu nivelul ridicat de siguranță și confort și cu calitatea impecabilă a finisajelor. Cu designul său ce a devenit acum și mai dinamic și emoțional, ŠKODA FABIA are toate calitățile necesare pentru a continua povestea de succes a gamei. Premiera digitală din 4 mai a fost transmisă din pavilionul virtual al Centrului DOX pentru Artă Contemporan din Praga și a putut fi urmărită de oriunde din lume.
Tur virtual, similar unei expoziții
Prezentarea în format digital a permis participanților să vadă show-ul de parcă ar participa la o expoziție reală. Utilizatorii pot în continuare să se deplaseze liber prin pavilionul virtual și să vadă exponatele. Pe parcursul turului, ei se pot întâlni cu membri ai Consiliului de Administrație ŠKODA AUTO, inclusiv cu Președintele Consiliului ŠKODA AUTO, Thomas Schäfer, responsabilul pentru Marketing și Vânzări, Martin Jahn, precum și cu experți ai echipei de design ŠKODA, condusă de Oliver Stefani. Pentru ca aceste întâlniri să fie cât mai realiste posibil, reprezentanții ŠKODA au fiecare câte un avatar.
Zonele de prezentare din curtea interioară și de pe terasa de pe acoperișul clădirii
Turul conduce utilizatorii prin diferitele zone de prezentare din Centrul DOX. În curtea interioară sunt instalate numeroase panouri LED pentru programul acțiunii, iar terasa de pe acoperiș a devenit terasa ”NEXT LEVEL”, reflectând programul pe care producătorul auto ceh și l-a definit pentru viitor. În aceste două zone a fost dezvăluită noua ŠKODA FABIA în urma discursului de bun-venit rostit de Thomas Schafer. După show au fost publicate vederi la 360 de grade ale automobilelor situate în pavilionul virtual. Apoi au fost publicate și prezentări și video-uri adiționale și a fost integrat un link pentru descărcarea Kit-ului pentru presă de pe ŠKODA Storyboard.
Modelul tridimensional al Centrului DOX servește drept pavilion virtual
Designerii au creat un model tridimensional al Centrului DOX pentru Artă Contemporan din Praga, pentru pavilionul virtual ce a servit drept scenă pentru premiera mondială a noii ŠKODA FABIA. Astfel, vizitatorii au avut impresia că participă la un eveniment live. Centrul DOX pentru Artă Contemporan din Praga ce a servit drept cadru este situat în cartierul Holešovice din Praga și este o fostă fabrică ce a fost transformată arhitectural într-un impresionant spațiu ultra-modern.
DOX reinterpretează în manieră creativă caracteristicile esențiale ale modelului ŠKODA FABIA: utilizare facilă, posibilitatea de utilizare optimă în cotidian, idei Simply Clever și design emoțional. Premiera a fost completată cu un concept artistic de design ce a folosit benzi adezive și a fost creat special pentru FABIA. Astfel au fost folosite benzi adezive colorate, pentru a crea un fundal artistic și a ilustra căile prin care utilizatorii se pot deplasa prin spațiul de expunere. Artiștii s-au inspirat din limbajul de design ŠKODA, cu elementele sale cristaline, dar și din experiența conducerii unei FABIA și din ideile Simply Clever, precum și din arhitectura extraordinară a Centrului DOX.