Skinergist.com este cea mai nouă platformă online românească dedicată îngrijirii pielii. Pe lângă comercializarea exclusivă a unor produse ce conțin ingrediente active și calitative, Skinergist.com își propune crearea unei comunități formate din oameni preocupați de calitatea produselor de îngrijire a pielii pe care le folosesc, farmaciști și alți specialiști în dermatologie.
“Am creat platforma SKINERGIST pornind de la ideea ca rutina de îngrijire a pielii noastre să ne aducă bucurie și o stare de bine. Am testat sute de formulări pentru a-ti propune cele mai bune, eficiente și inovative produse cosmetice de pe glob”, Maria Ianuș – farmacist și fondator Skinergist.
Povestea Skinergist.com începe în perioada în care fondatoarea platformei era studentă la Facultatea de Farmacie. La fel ca în multe alte cazuri, și Maria Ianuș se confrunta atunci cu probleme ale tenului – acnee, hiperpigmentare, sensibilitate excesivă. Având deja cunoștințe in domeniul chimiei și al farmaciei, apoi o specializare în domeniul cosmeticii și al formulării produselor cosmetice, i-a fost ușor să discearnă printre miile de brand-uri de pe piață.
Maria Ianuș chiar a lucrat în domeniul producției de produse cosmetice, lucru care a ajutat-o să înțeleagă toate detaliile despre ingrediente și formulare. “Am avut foarte multe discuții cu producătorii brand-urilor. Le puneam o mulțime de întrebări în privința concentrațiilor ingredientelor active sau a altor ingrediente controversate, cum sunt alcoolul și parfumurile, siguranța de folosire pentru femei însărcinate sau contraindicații. În funcție de toate aceste lucruri evaluam produsele respective și ajungeam apoi la testarea propriu-zisă pe piele”, afirmă fondatoarea Skinergist.com.
În prezent, modelul de business Skinergist se bazează în primul rând pe valoarea creată prin serviciul de customer service, experiența clientului cu brandul fiind caracterizată prin îndrumare profesionistă, calitate și rapiditate. De aceea, platforma este mai mult decât un magazin online de produse cosmetice. Oferă consiliere, îi invită pe cei din comunitate să se implice mai mult în procesul de selecție și de testare a produselor.
Clienții Skinergist sunt oamenii care își doresc să înțeleagă mai multe despre îngrijirea pielii, care au încercat foarte multe produse renumite de pe piață și care nu au funcționat pentru ei, sau le-au creat diverse probleme. Sunt persoanele care caută alternative și au încredere că platforma Skinergist le va oferi informații autentice cu privire la îngrijirea pielii. Fiecare piele este diferită și promisiunea noii platforme constă în consiliere personalizată în funcție de tipul de ten.
După un an de la lansare Skinergist.com are mulți clienți loiali, care interacționează constant în paginile de social media ale platformei. A apărut astfel o mică comunitate Skinergist, iar clienții pot participa inclusiv la procesul de selecție și de testare a produselor cosmetice.
Clienții sunt atrași de întreaga experiență brand overall dedicată pentru piele, corp și suflet: culori pastelate, texturi fine, mesaje stil Hollywood, conținut educațional, atmosferă de relaxare, calitatea experienței de unboxing.
Brandurile de pe platforma Skinergist sunt atent selectate, iar cele care trec testul îndeplinesc mai multe criterii ce țin de: calitate, eficiență și siguranță de folosire. Atenția celor care decid să
includă diverse produse pe platformă se concentrează pe formulări, ingrediente active, textură, miros, modul de comunicare și ambalare. Sunt branduri create cu spirit de răspundere față de mediul înconjurător și de oameni care vin cu formulări inovative și tehnologii noi.
Platforma le mai propune utilizatorilor un element extrem de util – serviciul SKIN HELPER. Prin intermediul acestuia femeile primesc consultanță pentru a găsi cele mai bune soluții pentru tipul lor de piele.
Despre planurile pe termen scurt, Maria Ianuș afirmă: “vrem să extindem portofoliul de branduri și de produse noi pentru platforma Skinergist, dar și colaborarea cu câțiva parteneri cheie pentru prezența fizică a produselor din platformă. Totodată, avem în plan să facem câteva workshopuri în București cu teme diverse de skincare, pentru a ajuta femeile din comunitate să găsească produsele potrivite pentru tipul lor de piele. De asemenea, vom continua investițiile la nivel de produs și imagine, astfel încât clientul Skinergist să se regăsească pe deplin în sloganul nostru – Skincare is Selfcare.”