Compania organizează luna aceasta un maraton gratuit de webinarii în Project Management
Skillab, academia internațională pentru educație în domeniul afacerilor, a înregistrat peste 300 de participanți în trei luni de la lansare în România, după primele opt cursuri desfășurate. Compania își propune să lanseze încă trei noi cursuri până la finele lunii și va organiza un maraton de webinarii gratuite de Project Management, susținute de specialiști cu expertiză în companii de top.
sursa foto
„Am avut rezultate foarte bune la nivel de cifre și, mai ales, în ceea ce privește feedbackul cursanților. Ne bucurăm că oferta noastră de cursuri și instructorii selectați se pliază pe așteptările lor, iar în continuare vom miza pe aceeași calitate. Totodată, întrucât am observat un interes crescut pe acest segment, vom organiza un maraton de evenimente gratuite, dedicate domeniului Project Management, pentru a dezbate tendințe și a satisface curiozitățile celor interesați, prin intermediul unor specialiști în domeniu”, a declarat Raluca Neagu, CEO Skillab România.
Potrivit reprezentanților companiei, cei mai mulți cursanți Skillab au fost din București, Iași, Cluj și Timișoara, care activează în domenii precum marketing, business, finance, atât în cadrul unor companii mici, cât și în multinaționale. De asemenea, cele mai populare cursuri au fost, până în prezent, Excel, Power BI și Digital Marketing.
Compania plănuiește să lanseze luna aceasta trei noi cursuri, de PowerPoint, Brand Management și Sales Manager. Skillab are ca obiectiv adăugarea a minimum 100 de noi cursuri pe an, în funcție de impactul subiectelor și identificarea unor lectori care să se alinieze viziunii companiei.
Skillab organizează un mataron de webinarii gratuite de Project Management
Pentru a veni în întâmpinarea unei cereri crescute pe segmentul Project Management, în completarea cursurilor care vor avea loc, Skillab organizează o serie de webinarii, desfășurate în intervalul 28 februarie – 3 martie, unde vor avea loc discuții aplicate cu unii dintre cei mai buni profesioniști din domeniu. Participarea este gratuită, cei interesați se pot înscrie aici.
Cei trei lectori care vor împărtăși din experiența lor și vor răspunde curiozităților participanților sunt: Bianca Alecu – Customer Project Manager în cadrul Ericsson, Vladimir Daia – Head of Project Portfolio Governance în cadrul BCR și Andrei Stîngă – IT Project Manager în cadrul London Stock Exchange Group. Înaintea celor trei webinarii individuale va exista și o dezbatere live între cei trei instructori, pe teme legate de Project Management, metodologiile cele mai populare de PM (precum AGILE, Waterfall sau SCRUM) și transformările organizaționale pe care acestea tind să le aducă, tendințe pe piața muncii și alte subiecte de interes din domeniu, moderată de Cristian China Birta, consultant de comunicare și fondatorul agenției Kooperativa 2.0.