Cu ajutorul ei, managerii dețin controlul permanent al afacerii lor și pot lua decizii bazate pe informații corecte și ușor accesibile
SIVECO România lansează SIVADOC Lite, cea mai nouă soluție IT dedicată managementului eficient al documentelor.
Aplicația permite managerilor să gestioneze toate procesele din cadrul organizației, păstrează informațiile într-o ordine bine stabilită, digitizează documentele și asigură acces restricționat la ele. Cu SIVADOC Lite, managerii vor avea un control permanent a tot ceea ce se întâmplă în organizație cu impact pozitiv asupra deciziilor și, implicit, asupra afacerii.
Noutatea aplicației constă în transformarea modului de stocare și transmitere a informației în interiorul organizațiilor și este disponibilă la costuri accesibile întreprinderilor mici și mijlocii din România.
SIVADOC Lite este versiunea ușor de folosit a unui sistem digital care permite crearea, înregistrarea și gestionarea documentelor organizaționale. Având o experiență de peste 15 ani în dezvoltarea și implementarea sistemelor de gestiune a documentelor, SIVECO a dovedit deja, prin versiunea SIVADOC, realizată pentru companii mari, utilitatea și eficacitatea acestei soluții în organizații importante din România.
Aplicația a fost dezvoltată pornind de la discuțiile directe cu manageri care au evidențiat ce au nevoie pentru a-și atinge obiective strategice, într-un mediu concurențial care se transformă permanent sub influența tehnologiilor digitale. Iată ce ne-au solicitat managerii:
· Acces facil la documente: “să găsesc mult mai repede documentul în arhiva electronică decât atunci când e în dosar, foarte important atunci când ești cu clientul la telefon”
· Siguranță și confidențialitate mai mare a informației: “în funcție de rolul angajatului, are dreptul să modifice sau nu documentele”
· Acces de oriunde la documente prin cloud: “îmi iau biroul cu mine oriunde merg”
SIVECO a transpus cerinţele lor într-un sistem care rezolvă cele mai dificile situații de business prin reducerea timpului petrecut cu găsirea documentelor, gestiunea centralizată a documentelor, securitate ridicată cu drepturi de acces doar pentru utilizatorii autorizaţi și generarea de raportări detaliate la nivelul organizației.
Aplicația asigură crearea, înregistrarea şi distribuirea documentelor în mod controlat, reunind următoarele componente: registratură electronică, fluxuri de documente, gestiune, căutare, scanare, formulare și rapoarte.
Prin implementarea acestei soluții de management al documentelor, procesele din cadrul firmei sunt mai ușor de monitorizat și de gestionat, ceea ce conduce la performanțe ridicate ale organizației.
Echipa SIVECO va fi prezentă cu SIVADOC Lite în cadrul evenimentului IM World 2017, care se desfășoară în perioada 4-5 octombrie la Romexpo, București. Managerii pot discuta cu echipa care a dezvoltat aplicația în fiecare zi a târgului, în cadrul standului nr. B14 din Pavilionul Central.