cu un potenţial promiţãtor
Studiul realizat de CSOP (Centrul pentru Studierea Opiniei Publice) având ca temã notorietatea companiilor furnizoare de soluţii IT de pe piaţa româneascã indicã aprecierea tot mai ridicatã a soluţiilor IT autohtone pentru gestiunea afacerilor. Subiecţii chestionaţi – manageri, director de departamente, personal familiarizat cu soluţiile ERP (Enterprise Resource Planning), au oferit informaţii valoroase pentru furnizorii de software, respectiv cu ce mãrci ale domeniului sunt cel mai familiarizaţi, motivele de utilizare sau neutilizare ale soluţiilor, aşteptãrile pe care le au de la o aplicatie ERP performantã etc.
Conform studiului, mãrcile SIVECO România şi SIVECO Applications – pachetul sãu integrat de soluţii software pentru afaceri – sunt mãrci familiare românilor, bucurându-se de o notorietate spontanã şi asistatã ridicate. Cand respondenţilor li s-a solicitat sã numeascã prima companie IT furnizoare de ERP care le vine în minte , conform rezultatelor studiului, aceasta a fost SIVECO România. SIVECO Applications, ca soluţie ERP, s-a bucurat la rândul sãu de o notorietate spontanã ridicatã, clasându-se al doilea în topul soluţiilor amintite. În ceea ce priveşte notorietatea asistatã, SIVECO România şi SIVECO Applications s-au clasat tot pe "podiumul" mãrcilor industriei IT, devansând soluţii interne şi internaţionale de top prezente pe piaţa româneascã.
Notorietatea pe care o are compania SIVECO România pe piaţã îndreptãţeşte prezenţa mãrcii SIVECO în catalogul "Mãrci Româneşti de Succes", realizat de revista Sãptãmâna Financiarã. Acest catalog, lansat recent, cuprinde mãrcile româneşti care au intrat în istorie, care au supravieţuit timpului , care s-au lansat în ultimii ani, care s-au impus în mintea consumatorilor şi au dat tonul pieţei. La categoria IT&C marca SIVECO se distinge prin poziţia consolidatã deja pe piaţã prin comunicarea unitarã şi foarte familiarã, dupã cum se observã, publicului din România.
Prin implicarea angajaţilor, a clienţilor, partenerilor şi agenţiilor specializate, s-a obţinut consolidarea unei poziţii unitare a mãrcii SIVECO în mintea publicului sãu. Comunicarea companiei s-a centrat mereu pe valorile ce permit o identificare cu oamenii ce o formeazã, cu proiectele de succes derulate, cu implicarea în viaţa socialã şi culturalã din România. SIVECO a devenit astfel o marcã ce comunicã aceleaşi valori pe care se fundamenteazã întreaga activitate de pânã acum, şi de acum încolo, a companiei: grija faţã de clienţi si angajaţi, calitate, profesionalism, performanta, seriozitate, altruism.
Astãzi, SIVECO este o marcã puternicã, clãditã prin perseverenţã, încredere şi siguranţã, transpunând printr-o comunicare continuã, coerentã şi transparentã ce înseamnã SIVECO România pentru mediul de afaceri intern. Recunoaşterea ce vine prin includerea companiei între mãrcile româneşti de succes, considerate a fi "ce are România mai de preţ", dar şi prin notorietatea de care se bucurã pe piaţã, face din SIVECO România o marcã de viitor, cu un potenţial promiţãtor, un vector de imagine in lume pentru industria de software romaneasca.
{mosloadposition user10}