de date cu caracter personal
Intrarea în Uniunea Europeană implică o competitivitate sporită pentru companiile de IT si necesitatea de a oferi un portofoliu de produse si servicii tot mai complex si diversificat
Sectorul financiar – bancar este unul dintre motoarele dezvoltării economice durabile din orice tară. Intrarea în Uniunea Europeană aduce după sine si pentru acest sector noi provocări, atât în domeniul legislativ, cât si în ceea ce priveste dinamica pietei, ceea ce implică o competitivitate sporită si necesitatea de a oferi un portofoliu de produse si servicii tot mai complex si diversificat.
SIVECO România a participat recent, în calitate de partener, la conferinta „Protectia si prelucrarea datelor în activitatea financiar – bancară”, organizată de FINMEDIA împreună cu Asociatia Română a Băncilor si Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
În cadrul evenimentului, reprezentantii SIVECO România au prezentat solutiile si expertiza companiei în proiectele ce tratează date cu caracter personal din cadrul a numeroase organizatii provenind din variate sectoare economice.
„Am reusit să ne creem o carte de vizită extrem de solidă în gestionarea unor astfel de proiecte, care, dincolo de solutiile tehnice complexe implementate, au însemnat o echipă de specialisti, întelegerea specificului activitătii desfăsurate de către fiecare client, precum si a dificultătii lucrului cu date cu caracter personal, astfel încât am reusit să evităm orice scurgere de informatie, atât din punct de vedere informatic cât si uman. Ne asumăm calitatea de Furnizor pentru asemenea sisteme, o calitate care obligă la o gestionare foarte atentă a resurselor umane si tehnice implicate în proiect”, explică Florin Ilia, VicePresident Business Development Group la SIVECO România.
În cadrul evenimentului, a fost prezentat si proiectul derulat cu Biroul Român de Credit, institutie ce a implementat solutia SIVABON dezvoltată de SIVECO România, urmărind ca principale obiective monitorizarea comportamentului financiar al debitorilor persoane fizice în raporturile lor cu institutiile finantatoare, asigurarea calitătii datelor, controlul accesului la ele si asigurarea confidentialitătii.
În urma implementării solutiei SIVABON, accesul participantilor la sistemul Biroului de Credit este rapid, fiabil si sigur, echitabil si nediscriminator, retelele informatice interconectate la Biroul de Credit sunt strict protejate, comunicatiile sunt criptate si asigurate. Solutia de comunicatii aleasă este scalabilă, pregătită să suporte vârfuri de sarcină fără vreun compromis de viteză, fiabilitate sau sigurantă. Sunt asigurate monitorizarea si controlul continuu pentru a preveni furtul de date, abuzurile în utilizarea sistemului si scurgerile de date din Biroul de Credit, frecventa de raportare fiind zilnică.
„Pretuim foarte mult colaborarea pe care o avem cu Biroul Român de Credit. Ne bucurăm că, astăzi, aplicatia noastră generează Raportul de Credit în aproximativ o jumătate de secundă, iar procesul de încărcare a fost îmbunătătit în mod radical”, afirmă Florin Ilia, VicePresident Business Development Group la SIVECO România.
{mosloadposition user10}