Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Siveco pentru Autoritatea Navala Romana

Siveco

Având o strategie de dezvoltare orientată pe îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor prestate către clienţi, Autoritatea Navală Română a decis extinderea investiţiilor făcute pentru informatizarea activităţilor sale.

Acest demers răspunde firesc nevoii instituţiei de a se alinia la standardele, normele şi cerinţele Comunităţii Europene şi internaţionale, dar şi aceleia de a-şi standardiza şi centraliza activităţile, astfel încăt să se asigure o informare corectă, completă şi în timp util a factorilor de decizie, a publicului şi partenerilor de lucru.

In acest sens, Autoritatea Navală Română a achiziţionat recent sistemul informatic integrat de management al afacerilor SIVECO Applications.  

Soluţia informatică furnizată de SIVECO România a răspuns cel mai bine obiectivelor managementului instituţiei  de eficientizare a activităţilor acesteia astfel încât să reducă la minim impactul economic şi birocratic, să asigure transparenţa decizională în activitatea sa şi să îmbunătăţească relaţia sa cu clienţii prin creşterea  calităţii serviciilor.

Structura de organizare a Autorităţii Navale Române constă dintr-un aparat central, în subordinea căruia se află, în momentul de faţă, şase căpitănii zonale: Constanţa, Tulcea, Galaţi, Brăila, Giurgiu şi Turnu Severin.

Astfel, câteva din obiectivele urmărite prin acestă investiţie sunt:

–         gestionarea unitară a tuturor categoriilor de date şi asigurarea transferului în timp real al informaţiilor între sediul central şi capitanii,

–         controlul şi  coordonarea eficientă a resurselor şi facilitarea accesului managementului la informaţii coerente şi consistente

–         sprijinirea procesului decizional în activităţile de planificare şi prognoză.

Implementarea Sistemului Integrat SIVECO Applications va aduce beneficii majore în cadrul Autorităţii Navale Române, între care:

Standardizarea procedurilor de lucru şi consolidarea structurilor de date;
      * Reducerea birocraţiei, acces direct, rapid şi securizat la informaţii;
      * Transfer rapid de informaţii între aparatul central şi căpităniile zonale;
      * Controlul activităţilor şi fundamentarea deciziilor la nivelul managementului pe baza indicatorilor de analizã;
      * Optimizarea resurselor şi reducerea reală a costurilor interne.
      * Controlul sporit asupra disponibilităţilor băneşti şi a modului de repartizare al acestora, ceea ce duce la decizii financiare fundamentate.  
      * Control sporit asupra activităţii bugetare, optimizarea procesului de planificare şi urmărire a bugetelor
      * O mai bună monitorizare a creanţelor şi îmbunătăţirea relaţiilor furnizor-clienţi prin siguranţa oferită de datele gestionate în mod unitar.
     

" Prin instrumentele performante pe care le furnizează SIVECO se  asigură o  viziune de ansamblu asupra activităţii la nivelul întregii organizaţii, venind astfel in sprijinul managementului. Practic, atât la nivel managerial, cât şi la nivelul utilizatorilor finali, se vor putea cunoaşte şi partaja toate informaţiile economice – atât la nivel sintetic cât şi analitic, cu posibilităţi extinse de analiză şi susţinere a unor decizii corecte şi prompte" declară dl Paul Brânza, director general ANR.   

Bucuresti, 7.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.