Ca în fiecare toamnă, participarea SIVECO Romania la tradiţionala întâlnire a publicului cu realizările domeniului IT&C – BINARY constituie o excelentă ocazie pentru specialiştii companiei de a se întâlni cu potenţiali beneficiari, de a prezenta soluţiile software furnizate de companie şi de a simţi "pulsul pieţei". BINARY este un eveniment care se adresează în egală măsură producătorilor şi utilizatorilor de software, respectiv managerilor şi specialiștilor din economia românească.
Principalele soluţii software prezentate în standul 46 al pavilionului 26-28 din complexul expoziţional ROMEXPO sunt: pachetul integrat de management al resurselor întreprinderilor SIVECO Applications, platforma de eLearning AeL Enterprise, instrumentul de Business Intelligence SIVECO Business Analyzer şi soluţia de management al documentelor SIVADOC. Pe toată durata evenimentului, specialiştii companiei vor face demonstraţii live ale acestor soluţii.
"După aderarea la Uniunea Europeană, toate organzatiile economice vor trebui să îsi adapteze afacerile, pentru a face noilor cerinte si exigente. Faptul că intrăm pe o piată deja asezată, cu jucători consacrati, cu pozitii puternice si cu consumatori educati si pretentiosi, reprezintă o piatră de hotar pentru companiile românesti. Acestea vor trebui sa găsească nise de piată pe care să le vizeze cu produse si servicii bine puse la punct, specializate si compatibile cu noul mediu de afaceri. Soluţiile informatice reprezintă instrumente inteligente şi eficiente de management", spune doamna Irina SOCOL, director general al SIVECO Romania.
Pachetul integrat SIVECO Applications este dezvoltat integral în România, fiind foarte flexibil şi potrivit tipologiei economiei româneşti, prin capacitatea puternică de adaptare rapidă la modificările legislative. Acumulând experienţa a peste 11 ani de dezvoltare şi implementare, soluţia informatică SIVECO Applications s-a dezvoltat progresiv, pe baza cerinţelor din ce în ce mai variate a tot mai numeroşilor săi beneficiari, făcând faţă cu succes rapidelor schimbări de pe piaţa românească şi internaţională. Caracterul integrat al componentelor în cadrul pachetului este dat de concepţia unitară avută în vedere în timpul dezvoltării lor. Utilizatorul beneficiază de aceeaşi interfaţă grafică iar securizarea datelor este tratată în mod uniform, drepturile de acces ale utilizatorului putând fi stabilite până la cel mai detaliat nivel posibil.
Platforma de eLearning AeL Enterprise este primul sistem de acest fel dezvoltat în întregime în România. AeL Enterprise este destinat instruirii asistate de calculator (Computer Assisted Learning – CAL), putând fi folosit şi pentru instruirea la distanţă/ne-asistată (Computer Based Learning). Sistemul este construit după un model flexibil atât din punct de vedere organizaţional, cât şi din punct de vedere al materialelor de instruire gestionabile (se pot realiza sesiuni interactive cu ajutorul facilitatilor multimedia, video-conferintelor, iar în cadrul prezentărilor se pot integra majoritatea tipurilor de documente MS Office cunoscute, filme şi alte materiale multimedia). În plus, AeL Enterprise dispune de facilitaţi de testare, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor organizaţiilor de măsurare a impactului şi eficacităţii programelor de instruire în vederea îmbunătăţirii continue a performanţelor angajaţilor.
Sistemul Informatic de Management SIVECO Business Analyzer acţionează ca un integrator al informaţiilor existente în sistem, principalele avantaje fiind:
- sprijinirea procesului decizional în activităţile de planificare, urmărire, control şi prognoză;
- suport informaţional pentru adoptarea strategilor de control al costurilor şi identificarea surselor de creştere a profitului;
- informaţii de sinteză, corente, consistente şi primite în timp real
- reprezentarea sub formă de grafice şi tabele a analizelor solicitate, într-o formă sugestivă, uşor de gestionat şi de personalizat.
Analizele propuse nu constituie decât punctul de start al utilizării produsului SIVECO Business Analyzer. Ulterior, utilizatorul îşi poate defini propriile criterii şi reprezentări ale datelor, specifice activităţii firmei.
Sistemul de management al documentelor SIVADOC dezvoltat de SIVECO România simplifică fluxul documentelor, reduce timpul de răspuns la solicitări şi permite urmărirea modului de desfăşurare a activităţilor.
Bucuresti, 4.10.2006
{mosloadposition user10}