Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SIVADOC conduce la o gestiune eficienta a documentelor

Siveco

bazata pe informatii reale, corecte, complete si integrate

Santierul Naval AKER Tulcea a finalizat cu succes implementarea solutiei de management al documentelor si fluxurilor de lucru SIVADOC, dezvoltata de SIVECO Romania. Aprecierile primite si rezultatele activitatilor desfasurate pâna in acest moment confirma succesul proiectului si perspectivele unei colaborari foarte bune in viitor intre cele doua companii.
In scopul eficientizarii activitatilor administrative si de productie, Santierul Naval AKER Tulcea a decis implementarea unui sistem informatic specializat pentru managementul documentelor si al fluxurilor de lucru. Solutia solicitata de beneficiar trebuia sa asigure suportul necesar pentru gestionarea unitara atât a documentelor nestructurate cât si a documentatiei specifice activitatii proprii.

Solutia care a raspuns cel mai bine cerintelor formulate de echipa de management din cadrul Santierului Naval AKER Tulcea s-a dovedit a fi sistemul de gestiune a documentelor si fluxurilor de lucru SIVADOC dezvoltat de compania SIVECO Romania. Succesul proiectului de implementare s-a datorat in mare parte colaborarii excelente dintre cele doua echipe de proiect, dar si intelegerii in profunzime de catre specialistii SIVECO Romania a specificului de business din cadrul Santierului Naval si a interactiunii structurilor sale organizationale.

„Conceptia ce sta la baza produsului SIVADOC dezvoltat de SIVECO Romania este ca informatia, inregistrata si stocata in orice forma, poate fi regasita si reutilizata, iar aceasta conduce la utilizarea in timp real a informatiilor ca suport in luarea deciziilor. De altfel, SIVADOC a fost, de la bun inceput, proiectat pentru a raspunde cerintelor de a inregistra, stoca, regasi si utiliza in mod electronic informatiile din cadrul companiei. In acest fel, organizatia beneficiara câstiga eficienta si, in mod direct, un important avantaj competitiv pe piata”, declara Ionut Arsene, Project Manager, SIVECO Romania.

SIVADOC permite controlul, organizarea, accesul si publicarea documentelor si informatiilor vitale din cadrul Șantierului Naval AKER Tulcea intr-un mod rapid, usor si precis. Sistemul asigura utilizatorilor obtinerea de informatii reale, corecte, complete si integrate din activitatea curenta a departamentelor.

Implementarea sistemului SIVADOC in cadrul Șantierului Naval AKER Tulcea a condus la imbunatatirea unora dintre procedurile proprii de lucru dar si la numeroase alte beneficii, printre care: reducerea timpului necesar regasirii documentelor, gestionarea centralizata a documentelor si fluxurilor de lucru, imbunatatirea colaborarii angajatilor, diseminarea in cadrul companiei a documentelor de interes general, imbunatatirea securitatii prin controlul accesului la documente etc.

„Colaborarea foarte buna dintre SIVECO Romania si Șantierul Naval AKER Tulcea a rezultat in implementarea cu succes a sistemului de management al documentelor si fluxurilor de lucru SIVADOC, cu efecte benefice vizibile in eficientizarea activitatii companiei beneficiare. Suntem increzatori in valoarea acestui proiect, pe care il consideram un caz de succes si un exemplu atât pentru celelalte Șantiere Navale cât si pentru numeroasele companii ce activeaza in sectorul productiv românesc”, adauga Ionut Arsene.

 Bucuresti, 04.08.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.