In 2007, spatiul media al siteurilor Vodanet va fi vandut exclusiv de catre Netbridge, ca urmare a deciziei companiei de publishing online de a semna un parteneriat cu aceasta agentie.
„Suntem convinsi ca in prezent, acest parteneriat reprezinta alegerea optima pentru noi. Netbridge este un partener traditional pentru Vodanet, avand obiective care sunt in concordanta cu ale companiei noastre. Pana in prezent am dezvoltat o relatie armonioasa, pe care o vom continua si pe parcursul acestui an”, declara Vlad Stan, Managing Director al Vodanet.
Din cauza schimbarilor dese de anul trecut, in ceea ce priveste strategia de vindere a spatiului media, “am reusit sa atingem o cifra de afaceri de doar 800.000 de Euro, cu 20% mai putin decat ne propusesem la inceputul lui 2006”, a declarat managerul companiei. Cota de piata a Vodanet Media pentru 2006 a fost cuprinsa intre 12-15%, calcul facut pe baza estimarilor majoritatii jucatorilor pietei de publicitate online.
In ceea ce priveste estimarile financiare pentru 2007, Vodanet Media isi doreste o cota de piata la 15-18% din piata media oline traditionala estimata de principalii jucatori ai pietei ca fiind cuprinse intre 7.5 – 9 milioane de Euro. “De asemenea, ne gandim foarte serios sa lansam si alte tipuri de servicii online care sa contribuie la cresterea cifrei noastre de afaceri in 2007”, a declarat Mirela Ciucur Business Development Manager Vodanet.
Referitor la relatia cu Splendid Media, Managing Directorul Vodanet declara: „Regretam despartirea de Splendid Media Interactive. Cu siguranta, ei sunt unii dintre profesionistii cu care am colaborat cel mai bine in domeniul vanzarilor media, iar prezenta unor companii asa cum este Splendid Media Interactive, care vin cu experienta si profesionalismul lor in domeniu, aduce plus valoare jucatorilor de pe piata romaneasca de media online. Desi vom fi in concurenta, le dorim mult succes in 2007 in atingerea scopurilor pe care si le-au propus”.
{mosloadposition user10}