Website-urile companiei MSG România, parte a Intact Media Group, intră în portofoliul reprezentat de Q2M, care va vinde în exclusivitate spaţiile publicitare de pe site-urile TopGear.ro, ScienceFocus.ro şi GoodFood.ro.
Astfel, Q2M va administra în exclusivitate spaţiile publicitare ale site-urilor Topgear.ro, Goodfood.ro şi Sciencefocus.ro, întregindu-şi oferta pe segmentele Auto-moto, Culinar, Stiinţă şi cercetare.
Odată cu includerea în portofoliu a site-ului GoodFood.ro, care găzduieşte mii de reţete testate, sfaturi pentru o nutriţie sănătoasă şi reportajele din călătoriile gourmet, Q2M îşi consolidează oferta pe zona de Culinar, reprezentând spaţiile publicitare a 4 website-uri (Gustos.ro, Bucataria.net, Retetemancare.ro şi Goodfood.ro) care înregistrează un volum lunar cumulat de aproximativ 900 de mii de vizitatori unici şi 3,4 milioane de afişări.
De asemenea, website-ul TopGear.ro care cuprinde analize pentru toate maşinile din România, o arhivă de teste, blog, forum şi ştiri din domeniul auto înregistrează un volum de 77 mii de vizitatori unici pe lună şi 840 mii de afişări, conform SATI.
În plus, la nivelul întregii reţele, Q2M însumează astăzi un număr lunar de 14 milioane de clienţi unici şi 175 milioane de pagini afişate, deţinând în portofoliul reprezentat peste 60 de site-uri, în special proprietăţi web ale grupurilor media Intact şi Realitatea, dar şi publisheri independenţi premium.
Serviciile de comunicare oferite de Q2M includ şi strategii complexe de comunicare online, inclusiv campanii de PR, social media şi search marketing.