Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Site-ul ProTV a castigat doua premii Internetics

ProTV si-a schimbat imaginea in spatiul virtual, lansand un site profesionist, realizat intr-un timp record de mai putin de 3 luni compania TreeWorks. Site-ul beneficiaza de o echipa eficienta de editori care asigura partea de continut si multimedia, condusa de Robert Berza – Chief Internet Unit, de experienta echipei de IT a trustului si de toate resursele de infrastructura ale trustului MediaPro.

Desi a fost lansat cu doar o luna in urma, site-ul www.protv.ro s-a impus ca fiind un canal de comunicare de succes, ajungand pe locul al treilea in clasamentul Stiri / Massmedia (devansat doar de doua site-uri cu continut sportiv) si fiind primul in trafic la categoria site-urilor cu continut informational generalist.

In ultima saptamana, portalul a prezentat in exclusivitate un material video filmat de cameramanul lor in Himalaya, care arata asasinarea unor tibetani de catre aramata chineza. Informatiile de pe protv.ro au fost preluate de surse din lumea internationala a presei (CNN, Euronews). Peste 200 de mii de persoane din intreaga lume au vizitat pe internet articolul respectiv. Acest lucru a propulsat protv.ro pe locul 6  in Top 10 .ro.

Pentru noul format, facilitatile oferite si organizarea cantitatii masive de informatie, Internetics a decernat www.protv.ro premiul pentru Cel Mai Bun Portal Media, oferind realizatorilor – TreeWorks – si premiul Platinum Icon pentru Best Practices in Web Space (adica web-developeri profesionisti).

“200% – Cam atat a fost randamentul nostru la Internetics. Adica am inscris o lucrare (protv.ro) si am luat doua premii (Webspace – Portal Media si Platinium Icon Best Practices la sectiunea Webspace). Parca era si o poveste in Baronul Munchausen in care doi cerbi (sau mistreti) erau impuscati prin urechi cu un singur glont.
Strategia noastra fusese sa nu incriem lucrari la prezente online pentru ca noi incercam sa ne diferentiem ca specialisti in organizarea de content (cu programarea si designul aferent), si nu ca agentie web. Cu alte cuvinte, competentele noastre sunt inspre content-delivery, not image-delivery. Credem ca sunt altii mai buni ca noi pe treaba asta (agentiile de publicitate si companiile de branding). Noi stim sa aplicam identitati in Internet, nu vrem sa le cream de la zero. Asadar noi incercam sa fim mai aproape de designul industrial, decat de designul artistic – structuram informatie inteligent, ca lumea sa o consume cum trebuie.
Am vrut sa demonstram ca suntem web-developeri buni (prin web-developeri intelegand abordate strategica a temei + super-skills in programare + design focusat pe uzabilitate). Sper ca premiul pentru Best Practices – care ar fi echivalentul pe zona de WebSpace al agentiei anului, sa demostreze asta.”   Catalin Tenita, Managing Partner TreeWorks

Un studiu de caz privind realizarea site-ului protv.ro poate fi citit la www.tree.ro .

 

Bucuresti, 19.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.