Agentia de publicitate Sister s-a implicat pro-bono, pentru al patrulea an consecutiv, in organizarea si productia Balului de Caritate de Halloween care a avut loc pe 25 Octombrie la Palatului Parlamentului.
Evenimentul desfasurat sub egida Asociatiei Ovidiu Rom aduce in lumina una din problemele majore ale societatii romanesti: numarul mare de copii care nu au sansa de a merge la scoala, si dreptul lor la educatie.
In Romania, rata de abandon scolar s-a dublat pentru clasele primare si s-a triplat pentru clasele 5-8. Doar in Bucuresti, 11.000 de copii nu s-au putut inscrie la gradinita in acest an.
Acestea sunt lucrurile cu care societatea romaneasca se confrunta, aceasta e cauza pe care Sister alaturi de Ovidiu Rom o confrunta si o pune pe tapet. Programul “Fiecare Copil in Scoala” isi propune sa aduca scoala mai aproape de copii. Pentru ca prin educatie solida, Romania ca societate isi poate asigura viitorul.
Schimbarea vine cu fiecare gest individual, de aceea Sister crede in implicarea sa, iar aceasta componenta sociala sta la baza filosofiei agentiei.
Tema balului “Be a Hero” a fost aleasa tocmai pentru mesajul puternic pe care il trimite in randul companiilor si oamenilor de afaceri, care pot deveni eroi pentru acesti copii si care acorda din ce in ce mai multa importanta dezvoltarii sustenabile a societatii.
Alexandra Tinjala, manager Sister e membru in Comitetul Organizatoric si Comitetul Consultativ al Asociatiei Ovidiu Rom, si alaturi de echipa ei s-au implicat in toate stadiile proiectului inca din al doilea trimestru al acestui an.
“More to Give” este o stare de spirit pe care Sister a reusit sa o transmita si clientilor si colaboratorilor agentiei, care s-a implicat activ in desfasurarea balului de la resurse creative, sau dotari tehnice, echipamente audio-video, toate puse la dispozitie pro-bono, pana la donatii in bani, servicii sau produse.
Aceasta desfasurare de forte a avut un singur scop: zambetele copiilor nerabdatori de a merge la scoala. Efortul a fost rasplatit la finalul serii prin suma care s-a strans pentru copii: peste 400.000 de euro.
“Asta inseamna pentru noi “More To Give”. Ne respectam traditia si in acest an si suntem alaturi de o cauza nobila prin participarea noastra la desfasurarea acestui eveniment. Lucram in una din cele mai oportune medii care cu adevarat poate transmite un mesaj in masa, care poate schimba mentalitati care poate aduce o diferenta de care sociatatea noastra, respectiv noi, avem nevoie. De ce sa nu apelam la toate resurselor pe care mediul in care ne desfasuram activitatea le pune la dispozitie? Avem resursele materiale, creative, umane de a face diferenta pe care o dorim in jurul nostru. Iar copiii sunt viitorul nostru si noi suntem dependenti de ei. Putem sa facem ca advertisigul sa hraneasca si sufletul, nu numai trupul, iar proiectele sociale sunt proiecte de suflet” spune Alexandra Tinjala, manager Sister.
{mosloadposition user10}