susţine eficientizarea activităţilor TMUCB SA
Recent, portofoliul de clienţi al SIVECO România s-a îmbogăţit cu un nume de referinţă în domeniul construcţii montaj – TMUCB SA.
TMUCB-SA -Trustul de Montaj Utilaj Chimic Bucureşti este una dintre cele mai mari companii ce activează în industria petrochimică, fiind un nume de referinţă în domeniul contrucţii montaj al acestei industrii.
Compania realizează lucrări complexe de montaj şi instalări de utilaje şi sisteme de conducte pentru industria chimică şi petrochimică, metalurgică, a cimentului, celulozei etc. fiind specializată în proiectarea, fabricarea, asamblarea şi montajul utilajelor şi echipamentelor tehnologice, a rezervoarelor de stocare pentru benzinării, a sistemelor de conducte, a structurilor metalice, etc.
Înţelegând avantajele pe care tehnologia de ultimă oră le oferă pentru dezvoltarea şi eficientizarea proceselor sale de afaceri, conducerea TMUCB SA a ales Sistemul Integrat SIVECO Applications. Aplicaţiile pentru Managementul Financiar – Contabil, Managementul Mijloacelor Fixe şi al Obiectelor de Inventar, Managementul Contractelor, Managementul Producţiei, Mangementul Stocurilor şi Achiziţiilor, Mangementul Mentenanţei, Mangementul Resurselor Umane şi Salarizarea personalului precum şi Sistemul de Management SIVECO BUSINESS ANALYZER, achiziţionate recent de companie, oferă toate funcţionalităţile necesare optimizării proceselor de bază din cadrul TMUCB, ceea ce va asigura creşterea profitabilităţii companiei şi respectiv obţinerea unui avantaj competitiv pe pieţele pe care acţionează.
Implementarea acestor componente ale Sistemului Informatic Integrat SIVECO Applications va contribui cu siguranţă la realizarea obiectivelor organizaţţionale ale companiei:
– eliminarea oricărei deficienţe în procesul de producţie,
– derularea în condiţii optime a activităţilor de montaj prin prevenirea oricăror neconcordanţe în etapele proceselor de producţie,
– desfăşurarea activităţii în deplină conformitate cu legislaţia în vigoare şi cu reglementările de mediu şi calitate.
Totodată vor contribui la:
– creşterea eficienţei activităţilor,
– creşterea coerenţei şi corectitudinii datelor primite, prelucrate şi transmise,
– optimizarea accesului la informaţii integrate şi actualizate referitoare la fluxul de activităţi,
– creşterea controlului la nivel financiar intern,
– creşterea securităţii sistemelor de informaţii,
– reducerea costurilor,
– furnizarea de suport în procesul de luare a deciziilor etc.
" Suntem onoraţi că TMUCB SA a ales soluţia noastră informatică de management al afacerilor. Fiecare nou proiect reprezintă pentru noi o mare responsabilitate, dar sunt convins ca implementarea SIVECO Applicationas la TMUCB SA va fi un succes atât pentru noi cât şi pentru noul nostru client. Echipa SIVECO Romania este o echipă experimentată de profesionişti, capabilă să asigure nivelul de calitate declarat în fiecare etapă a procesului de implementare" spune Sorin Dimofte, Director Departament Vânzări Directe şi Consultanţă din cadrul SIVECO România.
{mosloadposition user10}