profitabilitatii afacerii Coriolan Distributie
Coriolan Distribuție, important distribuitor de produse cosmetice și detergenți, își gestionează afacerea cu sistemele integrate SeniorERP și SeniorVisualBI. Printre beneficiile obținute de companie se numără creșterea profitabilității, îmbunătățirea relațiilor cu clienții, optimizarea stocurilor și nu numai.
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 35 mil. RON în 2013, Coriolan distribuie o gamă largă de produse cosmetice, produse pentru curățenie, detergenți și produse chimice. În prezent, compania își desfășoară activitatea în 11 județe din zona Moldovei și Brasov și are distribuitori în alte 28 de judete din țară. Din dorința de a obține un control mai bun asupra cheltuielilor și de a îmbunătăți procesul decizional, Coriolan Distribuție a decis să implementeze o soluție integrată de management al afacerii, alcătuită din sistemele ERP și Business Intelligence.
"Dacă stăm să analizăm fluxurile de informații din cadrul unei companii care activează în sectorul privat la ora actuală, ne dăm seama că un sistem informatic integrat este indispensabil. Motivele pentru care am ales să colaboram cu Senior Software au fost în principal legate de profesionalismul de care a dat dovadă în toate etapele acestui proiect, înțelegerea modelului de business al Coriolan, de flexibilitatea în customizarea soluțiilor, cât și de timpul de răspuns rapid la solicitarile de natură tehnică. Ulterior implementării intenționăm să obținem o creștere a profitabilității businessului, îmbunătățirea relațiilor cu clienții și de asemenea o mai bună gestiune a stocurilor, datorată acurateții ridicate a datelor.", a declarat domnul Ionel Silav, Administrator Coriolan Distribuție.
Un alt motiv pentru care managerii Coriolan au ales SeniorERP este și intuitivitatea interfeței aplicației. Fiind extrem de ușor de utilizat, aceasta a putut fi asimilată de către utilizatori într-un interval redus de timp.
Implementarea sistemului ERP a permis integrarea tuturor informațiilor și proceselor companiei intr-o platforma software unica, ceea ce a favorizat cresterea acuratetii datelor despre vânzări, stocuri, cheltuieli și nu numai, precum și transparența ridicată a prețurilor, a termenelor de plată și a discounturilor acordate clienților. Toate acestea au contribuit la imbunătățirea proceselor decizionale din cadrul companiei, dar și a relațiilor comerciale.
Odată cu SeniorERP, Coriolan a implementat și SeniorVisualBI, sistemul de raportare și analiză avansată dezvoltat pe platforma Tableau Software, lider mondial în vizualizare. Integrarea sistemului ERP cu soluția Business Intelligence a fost considerată "un «must have», datorită aportului de plus valoare foarte mare, pentru că îți permite să iei decizii clare pentru companie, în baza unor date acurate", după cum menționează și domnul Ionel Silav. Cu sistemul BI managerii urmăresc în special indicatori specifici activității de vânzare, precum: precum cifra de afaceri totală și la nivel de client, adaosul comercial, costurile de achiziție, reducerile comerciale acordate, dar și cheltuielile împărțite pe centre de cost.
Coriolan este importator unic în România al produselor Mil Mil și Hunca, și are în portofoliul său branduri precum: L’Oreal, Garnier, Bella Romania, Alix Avien, Ficosota Sintez și multe altele.
Citește interviul integral aici!