Sistec, companie specializata in solutii si servicii IT pentru afaceri, a preluat, recent, serviciile de service autorizat in perioada de garantie si post-garantie la nivel national pentru produsele de printing marca Samsung.
Cu 30 de centre de service deschise in principalele orase din Romania, Sistec poate asigura un timp mediu de reparatie de 4 zile si facilitati importante clientilor din toata tara.
„Utilizatorii finali au la dispozitie 30 de centre de service, punct unic de contact (9633) si un traseu de service transparent, prin posibilitatea de verificare on line a statusului reparatiei pe site-ul companiei www.sistec.ro. Pentru business users, service-ul se face cu timp de interventie garantat oriunde in tara si posibilitatea de a accesa servicii suplimentare pentru echipamentele critice”, precizeaza Marius Carpuci, Service Business Unit Manager in cadrul Sistec.
Capabilitatile Sistec au fost, de altfel, determinante pentru Samsung, in procesul de selectie a furnizorului pentru serviciile de service.
„Acoperirea nationala si experienta in domeniul asigurarii service-ului pentru produsele de printing ne-au facut sa incredintam companiei Sistec rolul de service autorizat. Ne-am dorit o companie cu aceste caracteristici pentru ca vrem sa acordam un suport tehnic (instalare, configurare, service in garantie si postgarantie) de cea mai buna calitate reseller-ilor si partenerilor de distributie”, declara Costin MARTIN, B2B Key Account Manager Samsung.
Pentru preluarea serviciilor de service autorizat Samsung, 35 de tehnicieni din cadrul Sistec au participat, recent, la cursuri de specializare dedicate.
{mosloadposition user10}