Sistec, unul dintre cei mai importanți integratori IT de pe piața din România, a implementat soluția software de procesare automată a instrumentelor de debit, PAID, în cadrul rețelei de unități a Băncii Transilvania, a treia bancă din sistemul bancar românesc. Soluția a fost dezvoltată de către partenerul integratorului IT, compania Asseco SEE, iar aceasta a fost deja implementată și este funcțională de la începutul lunii iunie 2014 în 550 unități ale Băncii Transilvania.
“Discuțiile cu Banca Transilvania au început în urmă cu aproximativ doi ani, iar acestea s-au definitivat în decembrie 2013, odată cu câștigarea licitației de furnizare a unor soluții de procesare electronică a instrumentelor de debit, ordinelor de plată și a facturilor, contractelor și popririlor. Pentru a fi mai eficienți în procesul de livrare a acestor soluții, am împărțit proiectul în trei etape de implementare”, a declarat Radu Dinescu, Managing Director Sistec Next Docs.
Practic, soluția implementată de Sistec ușurează atât activitatea echipei, cât și a clienților BT, întrucât timpul de procesare al unui document prin această aplicație este redus cu 40%. Numărut de ID-uri procesate pe oră a crescut de la 500 la 700. În plus, circuitul electronic de procesare al documentelor beneficiază de mai multe instrumente de verificare, ceea ce asigură autenticitatea informațiilor scanate.
Celelalte două etape ale proiectului, procesarea electronică a ordinelor de plată şi procesarea popririlor, facturilor și contractelor au fost livrate băncii la finalul lunii martie a.c. 2015.