Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sissi, cu sprijinul Direcția 5, încurajează consumatorii să-și arate aprecierea printr-o nouă platformă de comunicare

Sissi logo

Inspirat de povestea prințesei Sissi și de inovațiile pe care aceasta le-a făcut în acele timpuri, SISSI, cel mai apreciat brand de șuncă din România, lansează o nouă platformă de comunicare prin intermediul căreia consumatorii sunt încurajați să-și arate aprecierea față de persoanele dragi din viața lor. Această nouă umbrelă sub care SISSI va comunica pornește de la insighturile relevate de un amplu studiu realizat pe tot parcursul anului 2017 de către Caroli Foods Group, liderul pieței românești de produse din carne procesată. Astfel, studiul a confirmat și pentru femeia modernă din zilele noastre faptul că insightul “o femeie care se simte apreciată, poate realiza lucruri mărețe, inovatoare… poate chiar schimba lumea!” a trecut testul vremii și este la fel de relevant și astăzi.

“Cred cu toată ființa mea că o persoană care se simte apreciată poate realiza lucruri mărețe, că aprecierile sincere, la obiect și făcute dezinteresat pot deschide cu adevărat inimi. Puteți găsi ajutor, nu doar să transmiteți gândurile voastre de apreciere, ci și să vă găsiți inspirația în zecile de modele de scrisori de apreciere pe platforma www.sissiromania.ro. De aceea, dacă doriți ca persoanele din jurul vostru să prindă aripi, să facă lucrurile mai repede, mai bine și cu rezultate spectaculoase, arătați-le aprecierea voastră cât mai des.”, a declarat Anamaria Băjan, Director Executiv de Marketing, PR și Business Development al Caroli Foods Group.

Sissi logo

“Suntem Direcția 5 și suntem primii care ne-am alăturat inițiativei Sissi de a încuraja românii să-și arate aprecierea. De prea multe ori uităm să arătăm aprecierea persoanelor importante din viața noastră. Uităm să le spunem cât de mult înseamnă pentru noi și cât de mult ne-au ajutat să fim ceea ce suntem. Un mesaj de apreciere, pentru cineva drag este mai mult decât o mulțumire. Este recunoaștere, inspirație, empatie și căldură sufletească. Este modul în care îi facem pe cei care contează pentru noi să se bucure și să se îmbogățească, să înflorească și să primească înapoi ce ne-au dat. Acum e momentul ca o persoană specială din viața ta să afle cât de mult o apreciezi.”, au explicat Marian Ionescu și Cristian Enache, Direcția 5.

Campania de comunicare a brandului se derulează în perioada 15 decembrie – 8 martie și constă în 3 spoturi TV, platforma de felicitari www.sissiromania.ro, pe care consumatorii sunt invitați să-și arate cat mai des aprecierea, activări in-store, concursuri in digital, și va culmina cu o Gală a Aprecierii pe data de 8 Martie.

“Sunt momente în care un cuvânt, un mesaj pozitiv, un gest îți luminează ziua, îți readuc zâmbetul. Însă de cele mai multe ori, uitam să convertim gândurile invizibile de apreciere în acte vizibile față de persoanele dragi și speciale din viața noastră. Tocmai de aceea, Sissi te încurajează să-ți arăți și tu cât mai des aprecierea, în noua campanie de comunicare. Pentru că a-ți afișa aprecierea nu ține de timp și de intenție, ci de prioritate și acțiune!” a conchis Alina Lupașcu, Category Marketing Manager la Caroli Foods Group.

Echipa Caroli Foods Group și agenția implicată în acest proiect este formată din:
Anamaria Băjan – Marketing, Business Development and PR Executive Director
Alina Lupascu – Category Marketing Manager
Creative & Strategy- Fiodor Ad Studio
Casa de producție – Fiodor Ad Studio
Răzvan Mărculescu- Regizor

Despre SISSI

Brandul Sissi este liderul categoriei “Șuncă” pe piața românească, atât în volum cât și în valoare.
Inspirată de povestea Prințesei Sissi, noi la Caroli Foods, din apreciere pentru femei, ne străduim să producem o șuncă din ce în ce mai fină.

Din carne cu grijă aleasă, pentru șunca Sissi s-a îndepărtat și ultimul firicel de grăsime și s-a obținut o șuncă foarte fină, cu 1.5% grăsime.

Astfel, produsele Sissi Șuncă din pulpă de porc cu 1.5% grăsime, sunt potrivite pentru femeia contemporană preocupată de o viață activă, dar atentă în același timp la silueta sa.

Produsele din portofoliul Sissi sunt:
SISSI SUNCA DIN PULPA DE PORC vrac
SISSI SUNCA DIN PIEPT DE PUI vrac
SISSI SUNCA DIN PIEPT DE CURCAN vrac
SISSI JAMBON DIN PULPA DE PORC vrac
SISSI SUNCA DIN PULPA DE PORC 650G
SISSI SUNCA DIN PIEPT DE PUI 650G
SISSI SUNCA DIN PULPA DE PORC FELIAT 170G
SISSI SUNCA DIN PIEPT DE PUI FELIAT 170G
SISSI JAMBON DIN PIEPT DE CURCAN FELIAT 170G
SISSI SUNCA DIN PIEPT DE CURCAN FELIAT 170G
SISSI JAMBON DIN PULPA DE PORC FELIAT 170G.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.