a adus agentiei 2 premii si 3 nominalizari
Bilantul agentiei Cohn&Jansen/Ashley&Holmes la festivalul AdPrint este: Bronz la categoria Press& Magazine, sectiunea Automotive and automotive products pentru campania ““Myth” alcatuita din seria de printuri “American Myth”, “European Myth” si “Japanese Myth”; premiul Bronze Team si 3 nominalizari pentru Best use of illustration, Best use of typography, Best use of art direction.
Cohn&Jansen/Ashley&Holmes s-a clasat astfel printre primele cinci agentii la festivalul AdPrint, editia 2009.
Campania “Myth” alcatuita din seria de printuri “American Myth”, “European Myth” si “Japanese Myth” a mai fost premiata la festivalul Golden Drum, in cadrul categoriei Press si a fost nominalizata la sectiunile Best of design, Best of Products & Service si Best of Media in cadrul festivalului The Cup.
“American Myth”,“European Myth” si “Japanese Myth” fac parte din campania realizata de agentia Cohn&Jansen/Ashley&Holmes pentru motocicletele Honda, client: InterMotorcycle.
Echipa care a realizat campania Honda este alcatuita din: Andrei Cohn – Creative Director & Art Director, Adrian Dragan – Copywriter si Florin Ghergu – Ilustrator.
{mosloadposition user10}