GolinHarris prezintă „Brand Voice”
GolinHarris va susţine un workshop numit „Finding Your Brand’s Voice” la Festivalul Internaţional de Creativitate Cannes Lion, joi, 20 iunie. Co-prezentat de directorul de creatie global al GolinHarris, Charlie Tercek, şi de writing directorul Ben Lincoln, acest workshop interactiv este creat pentru a-i ajuta pe specialistii in comunicare să descopere, să definească şi să articuleze mai bine vocea brandurilor lor.
„Fiecare brand are o poveste de spus, dar nu neapărat o voce distinctă care să o povestească”, a declarat Tercek. „Ideea este să descoperi o voce adecvată brandului şi doar lui, care sa ii ajute pe comunicatori să spună poveşti de brand intr-un mod clar si coerent, in toate mediile deopotriva: earned, owned si paid.
Workshop-ul de pe 20 iunie este inspirat de modelul Brand Voice al agenţiei GolinHarris. Deja folosit de multi dintre clienţii agentiei, Brand Voice oferă o abordare profundă şi ştiinţifică a procesului de storytelling, pentru ca ajută brandurile să rămână fidele identităţii lor, să fie mereu relevante pentru audienţele lor şi să rămână consistente de-a lungul tuturor canalelor media folosite.
„Unii dintre noi, profesionişti în marketing şi PR, se gândesc la vocea unui brand abia atunci când greşesc”, a afirmat Lincoln. “Am creat Brand Voice pentru a-i ajuta pe clienţii noştri să rămână fideli brandului şi să construiască o relatie mai strânsă cu clienţii lor.”
{mosloadposition user9}