Divizia Web a Senior Software a lansat noi functionalitati revolutionare pentru Sincron, una dintre cele mai performante solutii software dedicate managementului procesului de recrutare de pe piata romaneasca de profil. Sincron beneficiaza de un nou modul de comunicare bazat pe email, ce eficientizeaza relatia cu candidatii aflati in diverse stagii ale procesului de recrutare. Aplicatia raspunde celor mai inalte standarde profesionale din domeniul resurselor umane, fiind dezvoltata in parteneriat cu un colectiv de specialisti experimentati in procesul de selectie si plasare de personal. Sincron ofera un model conceptual complex de gestionare a procesului de recrutare, pe baza unei interfete simple si prietenoase.
Modulul integrat de comunicare SINCRON este un instrument deosebit de util pentru mentinerea permanenta a contactului, prin email, cu potentialii candidati pentru proiectele HR.Trasmiterea diverselor informatii utile catre candidati se realizeaza prin intermediul email-ului, direct din aplicatia SINCRON. Comunicarile prin email-uri, trimise catre candidatii selectati pot fi editate, salvate si personalizate, atat din punctul de vedere al continutului, cat si al semnaturii.
Modulul integrat de comunicare SINCRON permite utilizatorilor sa simplifice modul de transmitere a mesajelor prin email cadre un candidat sau grup de candidati prin predefinirea unor mesaje sablon de email (email template), precum si a semnaturilor care vor fi atasate mesajului respectiv. Utilizatorii aplicatiei au la dispozitie optiunile de adaugare, editare si salvare a continuturilor acestora. Continuturile de email pot fi adaugate, redactate, salvate, activate si utilizate atunci cand este necesar. Toate textele de email create, active sau inactive, sunt afisate in lista de template-uri pentru modificari ulterioare.
Mesajele prin email pot fi trimise unui candidat, catre grupuri de candidati sau catre toti candidatii aflati in bazele de date ale unei companii, in urma selectiei din rezultatele furnizate de filtrele de cautare, printr-un simplu click.
Despre Sincron, software de recrutare
Sincron – software de recrutare, este o solutie de eficientizare a managementului resurselor umane, dedicata activitatii companiilor de recrutare si plasare a fortei de munca sau departamentelor de HR din companii. Fiind realizat in stransa legatura cu specialisti in resurse umane, experimentati in procesul de selectie si plasare de personal, aplicatia implementeaza mecanismul clasic si etapele reale urmate de un candidat spre locul de munca disponibil.
Sincron este optimizat pentru a face fata solicitarilor unui volum mare de date. Din punct de vedere informational este un instrument complex de organizare si prelucrare a informatiei, care asigura cautarea si selectia rapida a informatiilor necesare; mareste viteza de accesare a informatiei din baza de date; creste viteza de utilizare a informatiilor; creste viteza de creare de noi informatii si mareste siguranta stocarii informatiilor.Cautarea in baza de date de candidati are peste 20 criterii de selectie, iar aria de cautare include si continutul CV-urilor atasate (primite direct de la candidati) in formate larg raspandite (word, pdf, etc).
Sincron are o structura accesibila, sectiunile importante sunt clar delimitate, determinand o utilizare rapida si minimizand posibilitatile de eroare. Arhitectura aplicatiei este detaliata in nivele multiple, ce contin date despre candidat, proiect, raportare, estimare, calendar de activitati, comunicare sau configurarea aplicatiei.
Sincron – software de recrutare este o aplicatie client-server bazata pe tehnologii web si baze de date relationale; solutia este dezvoltata in mediu PHP/MySQL si poate fi utilizata pe platforme Windows sau Linux. Implementarea Sincron nu presupune investitii hardware suplimentare, solutia ruleaza pe configuratii standard, atat in reteaua locala cat si pe Internet.
Politica de licentiere
Pentru a utiliza Sincron, companiile interesate au doua alternative: 1. achizitionarea unui pachet de licente software care se instaleaza in reteaua locala a firmei; 2. achizitionarea de abonamente lunare de utilizare a solutiei, in acest caz fiind necesar doar accesul la Internet
Construita cu scopul de a fi un instrument util si prietenos pentru specialistii in recrutare, Sincron este o solutie inteligenta pentru eficientizarea activitatilor de resurse umane ale fiecarei companii. Pentru mai multe informatii va invitam sa vizitati www.sincronHR.ro
{mosloadposition user10}