– sloganul propus de Mercedes-Benz Romania si GolinHarris pentru Noaptea Devoratorilor de publicitate
Experiențe Augmented Reality, concursuri în online și offline, premii atractive și spoturi creative – aceasta a fost “rețeta” semnată de Mercedes-Benz România și GolinHarris pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate din 2013, eveniment unde Mercedes-Benz a fost partener, Clasa A fiind Mașină Oficială.
Cei prezenți la cea de a XVIII-a ediție a evenimentului au trăit experiența propusă de Mercedes-Benz și GolinHarris: o aplicație de Augmented Reality prin care s-au fotografiat în realitatea virtuala alături de modelul Clasa A, Maşina Oficială a evenimentului, ce a ilustrat conceptul “pulsul unei noi generații”. Trei dintre cei care s-au fotografiat au primit accesorii Mercedes-Benz, iar marele câștigător a luat modelul A Class în test-drive, pentru o săptămână.
GolinHarris a inclus în strategia de comunicare și o aplicație dedicată pe Facebook, unde fanii au fost invitați să voteze cel mai apreciat spot Mercedes-Benz (aici), dintr-o selecţie a celor mai creative reclame realizate la nivel internaţional în 2012. Cel mai votat spot din cadrul aplicației a rulat la Noaptea Devoratorilor de Publicitate, la Cinema Patria, alături de celelalte 300 de spoturi din cadrul evenimentului, în noaptea dintre 15 și 16 noiembrie. Mercedes-Benz a lansat si un concurs pe pagina sa de Facebook, premiat cu invitații duble la evenimentul dedicat pasionaților de publicitate.
“Mercedes-Benz înseamnă creativitate și nonconformism, iar strategia propusă de GolinHarris pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate atinge aceste atribute. Am interacționat cu tinerii, iar activările inovatoare de la eveniment au redat întocmai pulsul unei noi generații, conceptul umbrelă al strategiei“, spune Gabriel Crăciun, Corporate PR/Communications Mercedes-Benz România.
“În cadrul parteneriatului din acest an dintre Mercedes-Benz România şi Noaptea Devoratorilor de Publicitate, am pregătit o strategie care să pună în valoare valorile lor comune. Am conturat o serie de activări în spiritul tânăr şi creativ ce caracterizează cei doi parteneri, care s-au continuat din online în offline. Am provocat pasionaţii de publicitate să simtă pulsul unei noi generaţii de spoturi la ediţia din 2013 a festivalului şi să încerce o experienţă virtuală alături de modelul Clasa A“, spune Alina Popa, Senior Manager, Consumer Division.