Compania de solutii IT business SimpliQ Media & Technology a incheiat un parteneriat pe termen lung cu agentia de new-media si comunicare SMART press, parteneriat ce se va axa pe doua dimensiuni: asigurarea de servere dedicate si suport tehnic specializat pentru proiectele SMART press, pe o parte, si identificarea si utilizarea unor solutii integrate de comunicare si publicitate online in mediul business pentru serviciile SimpliQ, pe de alta parte.
Parteneriatul dintre cele doua companii vizeaza o colaborare complexa, bidirectionala, pe termen lung, ce isi propune sa aiba drept rezultate cresterea calitatii solutiilor de gazduire si suport tehnic asigurate proiectelor SMART press, precum si implementarea unei strategii ample de comunicare a brandului SimpliQ in mediul online. SMART press se dedica, prin proiectele sale, atat utilizatorului final (prin partea de new-media si e-commerce), cat si zonei de business, companiilor de dimensiune medie, interesate de utilizarea avantajelor internetului in ceea ce priveste dezvoltarea brandului si a vanzarilor. SimpliQ se dedica puternic companiilor de toate dimensiunile, baza de clienti cuprinzand companii de hosting, mari companii imobiliare, precum si institutii financiar-bancare si institutii de stat.
"Parteneriatul nostru cu SMART press vizeaza politica de marketing si publicitate a SimpliQ Media & Technology pentru urmatorii doi ani. Deoarece planuim sa dezvoltam cateva campanii agresive de marketing legate de lansarea unor noi servicii business, pe care le vom anunta peste cateva luni, aveam nevoie de un partener profesionist, bine pozitionat in domeniu. Prin natura activitatii noastre, mediul online este direct vizat pentru promovare, astfel ca vom sustine campanii integrate de publicitate online si comunicare, utilizand inclusiv metode originale de promovare, inca nefolosite pe piata din Romania", a declarat Lorand R. Minyo, Executive Vice President, SimpliQ Media & Technology.
"Colaborarea noastra cu SimpliQ este un demers firesc, in contextul in care ambele companii au un profil asemanator si chiar se completeaza in privinta nevoilor de servicii profesioniste de comunicare online si respectiv solutii tehnice. Atat SMART press, cat si SimpliQ, sunt companii tinere, extrem de dinamice, interesate de solutii noi si poate neconventionale pentru piata, avand chiar si dimensiuni financiare asemanatoare – targetul fiecarei companii pentru 2008 consta in atingerea unei cifre de afaceri de 500.000 de lei", a explicat Razvan Iancu, Project Manager, SMART press.
{mosloadposition user10}