Simple Plan au pregatit o lansare speciala in prag de sarbatori, “Christmas Every Day” fiind titlul piesei cu care isi bucura fanii.
“Suntem foarte fericiti sa lansam aceasta piesa, in spiritul Craciunului!
De fapt, prima piesa lansata de trupa noastra in 2001 poarta numele de “My Christmas List”, iar aceasta amintire ne este foarte draga! Acum, dupa 15 ani, am simtit ca este timpul sa repetam istoria, sa mai lansam o piesa cu aceasta tema.”
“Craciunul este o perioada magica pentru toti, iar inspiratia pentru aceasta piesa a venit absolut natural, ne-am dorit sa oferim ceva in schimb fanilor, pentru tot suportul acordat trupei de-a lungul carierei.”
Despre “Christmas Every Day” Alternative Press a declarat ca “umple inimile ascultatorilor cu dragoste si caldura”.
“Taking One For The Team”, albumul lansat la inceputul anului s-a dovedit a fi un adevarat fenomen in industria muzicala, si-a facut debutul in top 10 in Japonia, Cehia, Elvetia iar in Canada chiar pe pozitia a doua din top. Mai mult decat atat, albumul a ajuns pe prima pozitie in iTunes in 10 tari- inclusiv Canada, Singapore, Mexico, Cehia, Tailanda, Elvetia, Japonia si China. Single-ul “I don’t wanna go to bed (feat Nelly)” a fost si el in topul celor mai populare piese in tari precum Rusia si Taiwan.
Trupa s-a intors recent din turneul lor din Statele Unite ale Americii, iar inainte de asta au fost luat cu asalt Europa printr-un turneu sold out, unde s-au intalnit cu fanii din peste 18 tari.
Simple Plan si-au castigat reputatia si un fanbase impresionant datorita combinatiei surprinzatoare de punk si modern pop. Din 1999, trupa din Montreal a reusit sa cucereasca publicul prin albumul lor de debut din 2002, premiat cu doua discuri de platina -“No Pads, No Helmets….Just Balls”, urmat de “Still Not Getting Any” lansat in 2004, premiat, de asemenea, cu platina.
In 2008 au cunoscut un succes extraordinar o data cu lansarea celui de-al treilea album “Simple Plan”, care s-a dovedit a fi un fenomen, cucerind primele locuri in iTunes Stores “Top Pop Albums”.
Albumul a fost extrem de bine primit in multe tari, reusind sa intre in top 10 in tari precum Suedia, Austria, Elvetia, Australia si Germania, iar in Spania, Finlanda si Franta a debutat in top 20.
Pe langa munca din studio, trupa a fost implicata in activitati filantropice pe care le-au dezvotat prin intermediul “Simple Plan Foundation”, creata in 2005, care pana acum a strans peste 2 milioane de dolari.