Antena 1, lider de audienţã la nivelul întregii zile
Zi de zi, încã de la lansarea celor mai noi sezoane Acces Direct şi Un show pãcãtos, Simona şi Dan şi-au întâmpinat telespectatorii cu cele mai interesante subiecte ale momentului şi cele mai tari exclusivitãţi. Tot ei au reuşit performanţa de a aduce în platourile emisiunilor douã minuni ale lumii, cea mai micã femeie şi cel mai înalt bãrbat din lume. Astfel cã telespectatorii i-au rãsplãtit pe mãsurã, trimiţându-i direct în fruntea clasamentelor de audienţã. Întreaga zi a stat sub semnul victoriei, Antena 1 conducând topul audienţelor la nivelul întregii zile, pe targetul all urban, cu un rating mediu de 2.7% şi o cotã de piaţã de 14 procente.
Simona Gherghe s-a instalat confortabil pe prima poziţie în clasamentul audienţelor, Acces Direct fiind lider detaşat de audienţã, cu fiecare emisie a noului sezon la nivelul tuturor categoriilor de public. Şi ieri, emisiunea prezentatã de Simona s-a impus detaşat în faţa principalului competitor, Pro Tv, Acces Direct înregistrând un rating mediu de 4.1% şi 21.2% share, pe targetul comercial, 18-49 urban. Clasamentul s-a pãstrat atât la nivel urban, cât şi segmentul naţional.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
ACCES DIRECT (16:56-19:00) |
Antena 1 |
4.1 |
21.2 |
229 |
Pro TV |
3.2 |
16.6 |
179 |
În minutul de aur, înregistrat la 18:52, 356 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban urmãreau emisiunea Simonei Gherghe, în vreme ce doar 146 000 urmãreau „La Mãruţã”.
Minut de aur 18-49 Urban |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
18:52 |
6.4 |
27.4 |
356 |
2.6 |
11.3 |
146 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 215 000 de telespectatori din targetul comercial 18-49 urban urmãrind în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, ceea ce se traduce printr-un rating mediu de 3.8% şi o cotã de piaţã de 14.8 procente. Şi la nivel urban şi comercial, Dan Capatos a fost întâia alegere a telespectatorilor.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
UN SHOW PACATOS (22:36-01:00) |
Antena 1 |
3.8 |
14.8 |
215 |
Pro TV |
3.6 |
13.8 |
200 |
In minutul de aur, înregistrat la 0:24, peste 349 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmãreau asearã Un show Pãcãtos, însemnând un rating de 6.2% şi o cotã de piaţã de 32.5%, în vreme ce doar 73 000 de telespectatori urmãreau programul oferit de Pro Tv.
Minut de aur 18-49 Urban |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
0:24 |
6.2 |
32.5 |
349 |
1.3 |
6.8 |
73 |
Filmul difuzat de Antena 1 în Prime Time, „Parteneri neobişnuiţi” a surclasat şi el programul oferit de Pro Tv, „Patru nunţi şi o provocare”, atât pe targetul all urban, cât şi la nivel naţional. Astfel, Antena 1 a înregistrat asearã în întervalul 20:30 -22:36, 13.5% share şi 6.2% rating pe targetul all urban, iar în minutul de aur, 22:10, peste 1 743 000 de telespectatori la nivel naţional urmãreau filmul Antenei 1, în vreme ce doar 867 000 de telespectatori urmãreau „Patru nunţi şi o provocare”.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
FILM "PARTENERI NEOBISNUITI" (20:30-22:36) |
Antena 1 |
6.2 |
13.5 |
652 |
Pro TV |
6.1 |
13.2 |
635 |
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
22:10 |
9.2 |
18.7 |
1743 |
4.6 |
9.3 |
867 |
Observator 16 şi ambele intervale de difuzare „Mireasã pentru fiul meu” au fost şi ele lider de piaţã la nivelul tuturor categoriilor importante de public.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 5 septembrie 2013