Acces Direct şi Un show pãcãtos – lider de piaţã
Programele Antenei 1 au fost şi ieri prima alegere a telespectatorilor. Acces direct, Mireasă pentru fiul meu, Un show păcătos, dar şi Observator 13 şi Observator 16 s-au impus lider incontestabil de audienţă la nivelul mai multor categorii de public. Şi joia aceasta, telespectatorii s-au bucurat de cele mai tari subiecte ale momentului la Antena 1.
Emisiunea moderatã de frumoasa jurnalistã Simona Gherghe, Acces Direct s-a impus ieri ca lider de piaţã la nivelul targetului all urban, înregistrând un rating mediu de 3.1 procente şi o cotã de piaţã de 12.4 %, în timp ce programul oferit ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat un rating mediu de 2.9 procente şi o cotã de piaţã de 11.8% la nivelul aceluiaşi target.
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, şi-a cucerit şi asearã telespectatorii, impunându-se ca lider detaşat de audienţã. Astfel, Un show pãcãtos a înregistrat asearã un rating mediu de 2,8 procente şi o cotã de piaţã de 11%, în timp ce programul oferit de postul Pro Tv a înregistrat un rating mediu de 2.5 procente si o cota de piata de 10 %, la nivelul targetului comercial 15-54 urban.
Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida, Mireasã pentru fiul meu de dupã-amiazã, a fost şi ea prima opţiune a telespectatorilor, atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul comercial 15-54 urban. Astfel, în intervalul de dupã-amiazã, Mireasã pentru fiul meu a înregistrat un rating mediu de 2,3 procente şi o cotã de piaţã de 11,7% la nivelul targetului all urban, în timp ce pe segmentul comercial 15-54 urban, aceeaşi emisiune a înregistrat un rating mediu de 1.7 procente şi o cotã de piaţã de 10,8%. Şi Observatoarele prezentate de Oana Frigescu s-au impus şi ele ca lider de piaţã la nivelul taregtului comercial al Antenei 1, 15-54 urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile all urban si 15-54 urban
Perioada 26 Iulie 2012