Mioara Roman i-a povestit în exclusivitate Simonei că a fost la un pas de sinucidere
Pentru prima oară la televizor, Mioara Roman i-a povestit ieri Simonei Gherghe despre momentele de cumpană prin care a trecut. Telespectatorii au putut urmări imagini senzaţionale de la cununia Mioarei cu Petre Roman. Acces Direct s-a situat ieri ca lider de piaţă, atât la nivelul targetului all urban, cât şi la nivelul segmentului comercial 15-54 urban.
Aşa cum ne-a obişnuit deja, zi de zi Simona Gherghe le aduce telespectatorilor cele mai importante ştiri din showbiz-ul românesc. La fel s-a întâmplat şi ieri, când Mioara Roman a ales Acces Direct pentru a vorbi în exclusivitate despre momentele grele prin care a trecut imediat după Revoluţie, când a fost la un pas de sinucidere.
„Am făcut o cădere psihică, am luat pastile!” au fost confesiunile unei femei care a luptat cu prejudecăţile vremii. Mioara Roman le-a oferit telespectatorilor Acces Direct imagini senzaţionale de la cununia sa cu fostul premier Petre Roman.
Astfel, emisiunea Acces Direct s-a situat ieri în fruntea clasamentului audienţelor, atât la nivelul targetului all urban, cât şi la nivelul segmentului comercial 15-54 urban. Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5,8 procente şi o cotă de piaţă de 17,7%, în timp ce programul oferit de principalul competitor, Pro Tv a înregistrat un rating mediu de 4,8 procente şi o cotă de piaţă de 14,7% la nivelul targetului comercial 15-54 urban. Şi la nivelul targetului all urban emisiunea moderată de Simona Gherghe s-a situat în topul audienţelor, înregistrând un rating mediu de 6,5 procente şi o cotă de piaţă de 16,8%, în timp ce programul oferit de principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat un rating mediu de 6,2 procente şi o cotă de piaţă de 15,8%.
Telespectatorii Antena 1 vor putea afla cele mai noi informaţii şi cele mai frumoase momente ale emisiunii Acces Direct pe pagina oficială a emisiunii accesdirect.a1.ro sau pe pagina de facebook facebook.com/accesdirect.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 15-54 urban si all urban
Perioada 8 februarie 2012