Acces Direct, lider de piaţã
Anul bun se cunoaşte încã din primele zile, aşa cã Simona Gherghe s-a întors din scurta vacanţã cu forţe proaspete şi cele mai tari exclusivitãţi din lumea mondenã. Frumoasa prezentatoare i-a întâmpinat ieri pe telespectatori cu cele mai fierbinţi subiecte ale momentului, invitata ei din prima ediţie fiind Valeria Levitin, supranumitã femeia-schelet, care la 39 ani are doar 25 de kilograme, fiind consideratã cea mai slabã femeia din lume. Femeia a fãcut dezvãluiri şocante în platoul Acces Direct, printre care şi faptul cã primeşte foarte multe scrisori de la tinere care vor sã arate ca ea. Emisiunea Acces Direct s-a impus ieri ca lider de piaţã, atât pe segmentul 18-49 urban, cât şi pe targetul urban şi naţional.
Dupã un sezon de succes Acces Direct, încheiat chiar în ultima zi a anului, Simona Gherghe nu a putut sta mult timp departe de telespectatorii sãi. Începând de ieri, dupã amiezele vor fi din nou relaxante în plăcuta companie a Simonei Gherghe şi a invitaţilor ei.
Iolanda Nicolaescu şi Corneliu Vadim Tudor au fost invitaţii Simonei Gherghe ieri, alãturi de care a dezbãtut cele mai controversate subiecte de la moartea regretatutului regizor, dar şi despre atacurile din p invitându-i în platoul sãu pe sora regretatului regizor Sergiu Nicolaescu, Iolanda Nicolaescu, dar şi cel mai bun prieten al acestuia, Corneliu Vadim Tudor. resã la adresa vãduvei acestuia.
Acces Direct a revenit direct pe prima poziţie în clasamentul audienţelor, emisiunea impunându-se ca lider de piaţã la nivelul tuturor targeturilor importante. Astfel, emisiunea prezentatã de Simona Gherghe a înregistrat un rating mediu de 7.9% şi 23.3 cotã de piaţã la nivelul targetului 18-49 urban, poziţia secundã fiind ocupatã de Pro Tv care în acelaşi interval orar înregistra un rating mediu de 6.4% şi o cotã de piaţã de 18.9%. Şi la nivelul targetului all urban, Antena 1 a fost prima opţiune în rândul telespectatorilor:
All Urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
ACCES DIRECT, 16:56-18:58 |
Antena 1 |
9.6 |
23.3 |
1012 |
Pro TV |
7.2 |
17.3 |
754 |
|
Kanal D |
2.2 |
5.3 |
229 |
|
Antena 3 |
2.2 |
5.2 |
226 |
|
TVR 1 |
1.6 |
3.8 |
165 |
În minutul de aur, la 18:57, aprope 1.5 milioane de telespectatori din mediul urban urmãreau emisiunea Simonei Gherghe, reprezentând 13.5% rating şi 28.3% cotã de piaţã, dublu faţã de cei care urmãreau atunci programul oferit de Pro TV. Alãturi de Acces Direct şi Observator 13 şi Observator 16, precum şi cele douã intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu s-au impus ca lider de piaţã.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul 18-49 Urban si Urban All
Perioada 7 ianuarie 2013