Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Simona Gherghe, lider de audienta

După cum ne-a obişnuit, Simona Gherghe reuşeşte de fiecare dată să-i ţină pe telespectatori în faţa televizoarelor cu cele mai interesante şi exclusive subiectele ale momentului, cu dezvăluirile de senzaţie şi invitaţii speciali. Şi ieri, emisiunea s-a menţinut pe prima poziţie în clasamentul audienţelor de la primul până la ultimul minut la nivelul mediului urban.

Astfel, emisiunea Acces Direct a fost cel mai urmărit program tv în intervalul 17:00 -19:00, la nivel urban, înregistrând un rating mediu de 7,4% şi o cotă de piaţă de 17,9%, clasând pe locul doi principalul competitor, ProTv, cu 6,7% rating şi 16,3% cotă de piaţă.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-19:00)

Antena 1

7.4

17.9

774

Pro TV

6.7

16.3

705

În minutul de aur înregistrat la ora 18:50, peste 1 057 000 de telespectatori urmăreau emisiunea prezentată de Simona Gherghe, în vreme ce principalul competitor, ProTv, era urmărit de doar 554 000 de telespectatori.

Minut de aur Urban all

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

18:50

10.1

21.7

1057

5.3

11.4

554

Românii au urmărit ieri în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel all urban.

Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 16,5% şi un rating mediu de 3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotă de piaţă de doar 8,7% şi un rating mediu de 1.6 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00)

Antena 1

3

16.5

170

Pro TV

1.6

8.7

90

Si la nivelul targetului all urban, Mireasă pentru fiul meu a fost lider de piaţă cu un rating mediu de 4,1% şi 15,7% cotă de piaţă, clasând pe locul second principalul competitor, ProTv, cu un rating de doar 2,5% şi 9,6% cotă de piaţă.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00)

Antena 1

4.1

15.7

430

Antena 3

2.5

9.6

263

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si All urban
Perioada 24 februarie 2014

Bucuresti, 25.02.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.