După cum ne-a obişnuit, Simona Gherghe reuşeşte de fiecare dată să-i ţină pe telespectatori în faţa televizoarelor cu cele mai interesante şi exclusive subiectele ale momentului, cu dezvăluirile de senzaţie şi invitaţii speciali. Şi ieri, emisiunea s-a menţinut pe prima poziţie în clasamentul audienţelor de la primul până la ultimul minut la nivelul mediului urban.
Astfel, emisiunea Acces Direct a fost cel mai urmărit program tv în intervalul 17:00 -19:00, la nivel urban, înregistrând un rating mediu de 7,4% şi o cotă de piaţă de 17,9%, clasând pe locul doi principalul competitor, ProTv, cu 6,7% rating şi 16,3% cotă de piaţă.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Acces Direct (16:57-19:00) |
Antena 1 |
7.4 |
17.9 |
774 |
Pro TV |
6.7 |
16.3 |
705 |
În minutul de aur înregistrat la ora 18:50, peste 1 057 000 de telespectatori urmăreau emisiunea prezentată de Simona Gherghe, în vreme ce principalul competitor, ProTv, era urmărit de doar 554 000 de telespectatori.
Minut de aur Urban all |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
18:50 |
10.1 |
21.7 |
1057 |
5.3 |
11.4 |
554 |
Românii au urmărit ieri în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel all urban.
Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 16,5% şi un rating mediu de 3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotă de piaţă de doar 8,7% şi un rating mediu de 1.6 procente.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
3 |
16.5 |
170 |
Pro TV |
1.6 |
8.7 |
90 |
Si la nivelul targetului all urban, Mireasă pentru fiul meu a fost lider de piaţă cu un rating mediu de 4,1% şi 15,7% cotă de piaţă, clasând pe locul second principalul competitor, ProTv, cu un rating de doar 2,5% şi 9,6% cotă de piaţă.
|
|
Urban all |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00) |
Antena 1 |
4.1 |
15.7 |
430 |
Antena 3 |
2.5 |
9.6 |
263 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si All urban
Perioada 24 februarie 2014