Acces Direct, lider de piaţă întreaga săptămână
Aşa cum ne-a obişnuit deja, Simona îşi întâmpină telespectatorii în fiecare zi cu cele mai interesante subiecte ale momentului şi cele mai tari exclusivităţi, iar aceştia o răsplătesc pe măsură, trimiţând-o direct în fruntea clasamentelor de audienţă. Întreaga săptămână, emisiunea Acces Direct a fost cel mai urmărit program tv în intervalul 17:00 -19:00, la nivel urban.
Şi ieri, emisiunea prezentatã de Simona s-a impus detaşat în faţa principalului competitor, Pro Tv, atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri 6.4% rating şi 21% cotă de piaţă pe targetul comercial, 18-49 urban, în vreme ce în acelaşi interval orar şi pe acelaşi target ProTv înregistra doar 4.4% rating şi 14.4% cotă de piaţă.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
ACCES DIRECT (16:56-18:59) |
Antena 1 |
6.4 |
21 |
357 |
Pro TV |
4.4 |
14.4 |
245 |
Şi la nivel urban, Acces Direct a fost prima opţiune a telespectatorilor, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a înregistrat un rating mediu de 8.1% şi 19.8% cotă de piaţă, în vreme ce ProTv înregistra atunci doar 6.2% rating şi 15.2% cotă de piaţă.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
ACCES DIRECT (16:56-18:59) |
Antena 1 |
8.1 |
19.8 |
849 |
Pro TV |
6.2 |
15.2 |
651 |
În minutul de aur, 18:50, peste 1 230 000 de telespectatori urmăreau Acces Direct, în vreme ce mai puţin de jumătate, 544 000 de telespectatori urmăreau emisiunea La Măruţă.
Minut de aur All Urban |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
18:50 |
11.7 |
25.3 |
1230 |
5.2 |
11.2 |
544 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U si All Urban
Perioada 6 februarie 2014