Acces Direct – lider în topul audienţelor
De Valentine’s Day, Simona Gherghe le-a pregătit telespectatorilor o ediţie specială Acces Direct, dedicată iubirilor vedetelor. În exclusivitate la Acces Direct, Ileana Ciuculete a prezentat în premieră imagini de la nunta sa şi a dezvăluit secretul unei căsnicii reuşite. Telespectatorii i-au fost alături Simonei şi invitaţilor săi, emisiunea Acces Direct impunându-se ca lider de piaţă la nivelul targetului comercial 15-54 urban.
În luna iubirii, Simona Gherghe le-a pregătit telespectatorilor o ediţie de colecţie a emisiunii Acces Direct. De Valentine’s Day, vedetele au vorbit despre iubirile lor şi despre cum sărbătoresc această zi specială. Ileana Ciuculete a dezvăluit secretul unei căsnicii reuşite şi a adus imagini în exclusivitate de la nunta sa cu Cornel Galeş.
Pentru că zăpada nu s-a înduplecat să se topească nici în această zi caldă, echipa de la Acces Direct a pregătit un batalion de deszăpezire, al cărui căpitan a fost chiar îndrăgita interpretă Ionela Prodan.
Astfel, Acces Direct s-a situat ieri ca lider de piaţă la nivelul targetului comercial 15-54, înregistrând un rating mediu de 6,3 procente şi o cotă de piată de 18%, în timp ce programul oferit de principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat un rating mediu de 5,3 procente şi o cotă de piaţă de 15.2%. Pe locul trei s-a situat Kanal D, care a înregistrat un rating mediu de 2,7 procente şi o cotă de piaţă de 7,7%.
Şi reality show-ul matrimonial Mireasă pentru fiul meu s-a situat ieri în topul preferinţelor telespectatorilor. Emisiunea moderată de frumoasa Mirela Boureanu Vaida a cucerit ieri telespectatorii, înregistrând un rating mediu de 3 procente şi o cotă de piaţă de 13,3%, în timp ce programul oferit de Pro Tv a înregistrat un rating mediu de 1,8 procente şi o cotă de piaţă de 8%.
Telespectatorii Antena 1 vor putea afla cele mai noi informaţii şi cele mai frumoase momente ale emisiunii Acces Direct pe pagina oficială a emisiunii accesdirect.a1.ro sau pe pagina de facebook facebook.com/accesdirect.
De mai bine de 18 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanţi competitori pe piaţa media din România, statut câştigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a ţinut mereu aproape. Cu o echipă de oameni deosebiţi în spatele camerelor, cu vedete îndrăgite şi formate de succes, Antena 1 îşi menţine poziţia de lider în programe de divertisment, dând viaţă spectacolului şi oferind inspiraţie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media românesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanţa rămâne o valoare constantă.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban si all urban
Perioada 14 februarie 2012