Peste 2.2 milioane de telespectatori au urmărit ieri Acces Direct
Simona Gherghe a început săptămâna cu o exclusivitate mult aşteptată. Adrian Cristea a acceptat invitaţia Simonei şi a venit în platoul Acces Direct pentru primele declaraţii după luni întregi de tăcere, controverse şi speculaţii. Telespectatorii au urmărit cu sufletul la gură declaraţiile incediare din triunghiul amoros, emisiunea prezentată de Simona Gherghe spulberând ieri concurenţa. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 6.6% şi 23.9% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro TV înregistra atunci doar 4.3% şi 15.5% cotă de piaţă.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
ACCES DIRECT (16:57-19:00) |
Antena 1 |
6.6 |
23.9 |
368 |
Pro TV |
4.3 |
15.5 |
239 |
În minutul de aur, înregistrat ieri la 18:57, peste 2 265 000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau ultimele dezvăluiri ale lui Adrian Cristea în platoul Acces Direct, aproape dublu faţă de cei care în acelaşi interval orar urmăreau La Măruţă.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
18:57 |
11.9 |
25.2 |
2265 |
6.9 |
14.6 |
1311 |
Dan Capatos a continuat dezbaterile pe această temă în platoul Un show păcătos alături de Cătălin Bordea şi invitaţii săi: Mariana Roşca, Mara Bănică şi Luis Lazarus, emisiunea impunându-se ca lider de piaţă pe targetul comercial, 18-49 urban. Cu un rating mediu de 3.7% şi 13.8% cotă de piaţă, emisiunea prezentată de campionul nopţilor albe a surclasat şi aseară principalul competitor, Pro TV.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
UN SHOW PACATOS (22:26-01:01) |
Antena 1 |
3.7 |
13.8 |
209 |
Pro TV |
3.5 |
12.8 |
195 |
Românii au rămas şi ieri alături de Mirela Boureanu Vaida, ambele intervale de difuzare ale emisiunii Mireasã pentru fiul meu impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, în cel de-al doilea interval de difuzare, Mireasă pentru fiul meu a înregistrat un rating mediu de 2.1% şi 13.4% cotă de piaţă, aproape dublu faţă de principalul competitor, Pro Tv, ce înregistra atunci doar 1.2% rating şi 7.3% cotă de piaţă.
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (13:59-16:00) |
Antena 1 |
2.1 |
13.4 |
119 |
Pro TV |
1.2 |
7.3 |
65 |
De altfel, întreaga zi a fost adjudecată de Antena 1, postul din Băneasa conducând clasamentul audienţelor la nivelul întregii zile. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.5% şi o cotă de piaţă de 14.8%, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu 3.3% rating şi 13.9% cotă de piaţă în rândul telespectatorilor din mediul urban. Peste 639 000 de telespectatori la nivel naţional au urmărit în medie, ieri, programele oferite de Antena 1.
|
|
All Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
WHOLE DAY (02:00-26:00) |
Antena 1 |
3.5 |
14.8 |
372 |
Pro TV |
3.3 |
13.9 |
349 |
Cu Daniel Buzdugan, Cătălin Bordea și Șerban Pavlu la masa prezentatorilor și cu Iura Luncașu, în postura de regizor, cel de-al doilea sezon iComedy a luat startul în forţă aseară la Antena 1, aducând în faţă televizoarelor, în minutul de aur, 20:48, peste 1 913 000 de telespectatori la nivel naţional.
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
20:48 |
10.1 |
17.6 |
1913 |
9.9 |
17.2 |
1874 |
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All Urban si National
Perioada 17 februarie 2014