Provenita din spiritul Transilvaniei, Silva are o noua infatisare si este disponibila pentru prima data cu o gama completa de ambalaje
Cu o istorie de aproape o jumatate de secol, Silva, mandria berii romanesti, s-a relansat pe piata din Romania. Noua campanie de imagine, „Din spiritul Transilvaniei”, aduce in atentia publicului originile sale transilvanene. De-a lungul timpului, Silva si-a mentinut calitatea, iar acum vine mai aproape de consumatorii romani fiind disponibila pentru prima data cu o gama completa de ambalaje.
In urma cu aproximativ o jumatate de secol, berea Silva a inceput sa fie fabricata in Transilvania, o regiune cu traditie indelungata in producerea berii de calitate. Initial, Silva era produsa in cantitati limitate si era dedicata in exclusivitate exportului. Dupa anul 1989, berea Silva a devenit disponibila si la nivel national. Numele Silva a fost asociat inca de la aparitia acestei beri cu o bere deosebita, de calitate premium, demna de a fi berea de export a Romaniei.
Calitatea mentinuta peste timp, asociata cu originile sale transilvanene, este principalul punct de plecare in construirea noii campanii de comunicare Silva, „Din spiritul Transilvaniei”. In noul spot TV, precum si in reteaua de distributie nationala, consumatorii vor face cunostinta cu noua Silva, care a trecut testul timpului, ca orice lucru construit cu suflet si inspirat din rafinamentul locului care i-a dat nastere.
„Suntem mandri sa anuntam relansarea Silva, o bere cu istorie si cu suflet, apreciata de consumatori de-a lungul timpului, atat la export, cat si pe piata din Romania. Silva isi trage seva din valorile autentice transilvanene si poarta cu ea cate ceva din spiritul fiecarui oras din Romania”, ” a declarat Paul Markovits, Marketing Director HEINEKEN Romania si a adaugat: „Relansara berii Silva cu o noua infatisare si o gama completa de ambalaje este o decizie pe care am luat-o in urma analizei cerintelor si preferintelor consumatorilor si clientilor nostri. O bere deosebita, care rezoneaza cu valorile romanesti si care este apreciata de romani, merita sa fie accesibila pentru cat mai multi dintre acestia. Astfel, noua Silva este mai aproape de consumatori prin varietatea de ambalaje in care este disponibila si prin pret, pastrandu-si in acelasi timp calitatea si autenticitatea, care o caracterizeaza de atata timp”.
Silva este o bere simbol pentru Romania, personalitatea ei inspirandu-se din spiritul fiecarui oras. Spiritul inseamna ceea ce oamenii creaza impreuna, esenta lucrurilor care dainuie peste timp si care poarta amprenta traditiei si a armoniei. Cu ocazia evenimentului de relansare, Silva si-a provocat publicul sa descopere spiritul Transilvaniei printr-un experiment aparte. In cadrul evenimentului, artisti locali de renume au reconstruit imaginea sticlei Silva prin franturi de imagini care ilustreaza spiritul oraselor din Romania.
Silva, renascuta din spiritul Transilvaniei, va fi disponibila in retelele de retail si HORECA la nivel national, in 5 variante: sticla de 0.5 litri, PET de 2 litri, doza de 0.5 litri, 6-pack si keg de 50 litri.
Despre Silva
Istoria Silva a inceput acum 40 de ani, odata cu infiintarea fabricii de bere din orasul Reghin. Numele ei reflecta faptul ca este o bere nascuta in inima Transilvaniei, al carei spirit si valori autentice le pastreaza. Initial, Silva era produsa in cantitati limitate si cu ingrediente premium importate din Cehoslovacia si era dedicata in exlusivitate exportului. Dupa 1989, berea Silva a devenit disponibila si la nivel regional si national, printr-o retea selecta de distribuitori.
Silva se produce in doua sortimente: Silva Pils – bere blonda, cu o concentratie de alcool de 5.1% si Silva Strong Dark Beer – bere bruna, cu o concentrație de alcool de 7%.
Transilvania, taramul berii
Vechile cronici atesta faptul ca, de peste doua secole, in Transilvania se produce bere de calitate, iar unele dintre fabricile de bere de aici erau considerate printre cele mai bune atat in tara, cat si in strainatate.
In anul 1889, au functionat 91 fabrici de bere si malt, iar productia de bere depasea 1,6 milioane hectolitri. Intre cele mai insemnate fabrici de bere din acea perioada, pe locul 4, se situeaza Fabrica de Bere “Albert Burger”, din Transilvania (pe locul 24 in Ungaria) cu o productie anuala de 10,800 hl bere.