Brandul internațional de produse din pește și fructe de mare, Siblou, lansează un challenge pentru consumatori și influenceri. În luna mai, compania Serpico Trading, importatorul produselor Siblou în România, a dat startul campaniei de promovare a unui stil de viață sănătos, ce vine la pachet cu premii apetisante. Campania are două componente de incentivare și comunicare, în magazine și în mediul online.
În perioada 10 mai–30 iunie cumpărătorii produselor Siblou vor putea câștiga premii constând în telefoane și televizoare Samsung prin înregistrarea pe site-ul www.siblou.ro a bonului de achiziție. Campania se desfasoara la nivel national și oferă posibilitatea câștigării unuia din cele 120 de premii, în valoare totală de 31.050 lei. Produsele Siblou sunt disponibile în cele mai mari lanțuri de retail din România: Auchan, Carrefour, Selgros, Metro, Kaufland, Mega Image, Cora și Profi.
A doua componentă a campaniei o reprezintă comunicarea cu ajutorul influencerilor. Provocarea “Tonifiază-ți stilul de viață” a fost lansată influencerilor Cornel Moca, instructor de fitness, Ela Crăciun, blogger de parenting și Miruna Lica, food blogger. Cei trei vor avea o abordare personală a gătitului, folosind produsele brandului și vor împărtăși cu comunitatea lor rețete simple și rapide.
“Stilul de viață este o alegere. La fel și mâncarea pe care o gătești în fiecare zi. Nu există “nu am timp” și nu există “nu pot”. Siblou lansează un challenge pentru cei care vor să arate bine și să se simtă bine. Cum altfel decât cu o soluție simplă, la îndemâna tuturor și extrem de rapid de pregătit. Am declarat deschis sezonul preparatelor sanatoase si usor de gatit (fast and healthy cooking concept) și tonul Siblou este unul din ingredientele care îți face viața mai ușoară” a declarat Mihaela Dumitrescu, marketing manager Serpico Trading.
Despre Siblou
Siblou este un producător internațional de produse din pește și fructe de mare. Cu o experiență de 24 de ani în domeniul produselor din pește, brandul are ca valori calitatea și trasabilitatea produselor sale. Sloganul său este „Tot ce e mai bun din mare”. Brandul distribuie produse în peste 30 de țări iar în România este reprezentat de compania Serpico Trading.
Comunicarea Siblou în România este axată pe recomandări de rețete ușoare, sănătoase și rapide postate pe rețelele de socializare Facebook/SiblouRomania și Instagram/siblou.romania. Campania de comunicare în mediul online este implementată de agenția Creative Communication.