StiriAuto.ro, publicatia online dedicata domeniului auto, a inregistrat un record de vizitatori unici in cele doua saptamani ale SIAB 2007. Site-ul a dedicat evenimentului auto al anului sectiunea speciala www.SIAB.StiriAuto.ro avand ca parteneri brandurile Volvo si GTS Telecom.
Sectiunea a fost planificata pentru perioada 1-14 octombrie, dar „interesul fata de SIAB a ramas la un nivel ridicat, asa ca vom continua pe partea editoriala sa reflectam reactiile post eveniment ale audientei si dupa incheierea evenimentului”, a declarat Mariuca Tocae, directorul de Marketing al StiriAuto.ro.
In perioada mentionata, pe sectiunea speciala www.SIAB.StiriAuto.ro a fost inregistrat un trafic de peste 30 de mii de vizite, cu un numar de 70 de mii de afisari. „Traficul inregistrat de StiriAuto in timpul evenimentului s-a dublat, ceea ce demonstreaza inca o data daca mai era nevoie, importanta SIAB pentru piata romaneasca, dar mai ales cresterea relevantei continutului dedicat Internetului ca media specifica”, precizeaza Tocae.
Daca traficul pe media auto, la fel ca si pe mediile generaliste a inregistrat importante cresteri pe perioada desfasurarii SIAB, www.StiriAuto.ro prin acuratetea continutului dedicat a intrat, conform masuratorilor Trafic.ro, in primele 3 domenii internet cu cresteri semnificative inregistrate pe sectiune auto/moto. „Furnizam un continut dinamic, bine documentat, unui public matur consumator de informatii si analize obiective despre piata auto, bine documentate, dar mai ales transmise in timp real” spune Tocae.
In cele 14 zile ale SIAB StiriAuto au fost redactate 60 de materiale „la cald” de la standurile organizatorilor. In prima zi de Salon, 4 octombrie ziua presei, redactorii StiriAuto au transmis stiri de la fiecare deschidere de stand, de la locul, la momentul si pe masura ce expozantii isi inaugurau prezenta in targ, ceea ce a facut ca site-ul sa functioneze ca o agentie de presa on-line.
„Am dorit sa transmitem rapid si cat mai exact vizitatorilor StiriAuto.ro atmosfera de la SIAB 2007. Am transmis pe www.StiriAuto.ro, in cele 2 saptamani de SIAB, nu mai putin de 250 de fotografii si aproximativ 40 de minute cu materiale filmate, informative sau “futures”, realizate de redfactorii nostri.”, spune Tocae
"Continutul de calitate, transmis intr-un format multimedia si in timp real utilizatorilor este cheia dezvoltarii domeniului internet in tara noastra." a declarat directorul de Marketing GTS Telecom, Cristian Copilau. "Iar ROM NET a demonstrat inca o data ca este un partener de nadejde in dezvoltarea unui astfel de demers." a mai spus Copilau.
Un alt motor al acestei ascensiuni sunt parteneriate incheiate cu HotNews.ro sau Siab.ro.
“StiriAuto este un mediu de comunicare premium, iar initiativa de a reflecta in timp real la evenimentele petrecute la SIAB a fost una inedita in peisajul media romanesc. Pe scurt acestea sunt motivele pentru care Volvo a ales sa sprijine initiativa SIAB.StiriAuto, iar din perspectiva traficului inregistrat de publicatie in cele doua saptamani suntem convinsi ca am mizat pe o carte castigatoare”, este de parere Raluca Popa, director Marketing si Comunicare EIT Forum Auto, importator oficial Volvo in Romania.
{mosloadposition user10}