Cancerul la sân este principala cauză a mortalității în rândul femeilor. În fiecare an, sunt înregistrate peste 6000 de noi cazuri. „Implică-te pentru ea. Află că e bine!” este mesajul celei mai noi campanii de comunicare lansată de AVON Cosmetics, parte a programului de educare și informare despre cancerul la sân.
Pornind de la istoricul Campaniei pentru Sănătatea Sânilor, realitatea că femeile din România se preţuiesc şi se valorizează mai ales prin intermediul celorlalţi (soţ, copii, frate, soră, nepoţi, etc.), experiențele supraviețuitoarelor și ale familiilor acestora, AVON Cosmetics lansează o campanie despre responsabilitatea fiecăruia față de sănătatea femeilor.
„Din 2002 îndemnam femeile să meargă la control, să afle că sunt sănătoase pentru ele și cei dragi. Timp de 10 ani am dezvoltat campanii educaționale prin care le-am informat și responsabilizat, în primul rând, pe femei. De la ele am învățat că această boală este o problemă a familiei. Astfel, anul acesta am decis să ne adresăm fiecărui român, îndemnându-l să se implice în lupta împotriva cancerului la sân pentru o femeie dragă din viața sa. Doar împreună, putem salva mii de vieți în fiecare an.”, declară Raluca Kișescu, Senior Manager Commercial Marketing AVON Cosmetics România & Moldova.
Astfel, prin Campania pentru Sănătatea Sânilor de anul acesta, AVON Cosmetics își propune să strângă 6000 de gesturi de prețuire și iubire pentru femeile din România (fie ele mame, surori sau prietene). Pe platforma www.stopcancerlasan.ro, vizitatorii pot trimite e-carduri personalizate, pot dedica un Facebook Cover unei femei dragi sau achiziționa un produs roz.
„Din păcate româncele nu au suficientă motivație și prețuire de sine încât să aibă grijă de ele cu adevărat, cum spun chiar ele: eu mă las ultima, ei (familia – copii și sotul) să fie fericiți. Astfel, respectul de sine și prețuirea vin doar ca o consecință a valorizării lor de către cei apropiați. Cu această campanie, prin gesturi simple de prețuire pe care le facem pentru femeile din viața noastră, amintim publicului că femeile din viața lor sunt bine.”, a adăugat Corina Bernschutz, director de inovație Starcom.
Mesajul campanie este susținut și transmis printr-un spot TV a cărei protagonistă este ambasadoarea campaniei, Andreea Marin, iar în mediul online prin testimonialele vedetelor Loredana Groza și Antonia. Anul acesta, AVON Cosmetics va organiza 5 evenimente stradale dedicate Campaniei pentru Sănătatea Sânilor în Iași, Timișoara, Alba Iulia, Târgu Mureș și Craiova. Pentru mai multe detalii, vă rugăm accesaţi www.stopcancerlasan.ro și www.facebook.com/StopCancerLaSan.
Campania se desfășoară în perioada iulie – octombrie 2013, fiind concepută și implementată de Starcom MediaVest Group, partener al campaniei pentru Sănătatea Sânilor de peste 10 ani, alături de iLeo.
Echipa care a participat la realizarea acestei campanii este formată din: Denisa Mihai – Corporate Social Responsibility Specialist AVON Cosmetics, Bogdan Berdacovici – PR & Advertising Manager AVON Cosmetics, Corina Bernschutz – Innovation Manager Starcom Media, Ioana Gioșan – Digital Manager Starcom Media, Mihaela Mihai – Activation Specialist Starcom Media, Anca Preduș – Brand Communication Director iLeo și Ana Bărăitareanu – Brand Communication Executive iLeo.
Mulțumiri susținătoarelor campaniei: Andreea Marin, Antonia și Loredana Groza.