Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Si saptamana aceasta telespectatorii au fost in fiecare zi alaturi de Acces Direct

Ieri, Mireasă pentru fiul meu, Observator 13, Observator 16 şi Acces Direct s-au impus pe primul loc în clasamentul audienţelor

Acces Direct, emisiunea moderată de Simona Gherghe, a condus săptămâna aceasta în fiecare zi clasamentul de audienţă la nivelul targetului all urban. Subiectele de senzaţie, dezvăluirile şi dezbaterile aprinse au făcut deliciul telespectatorilor şi ieri, emisiunea situându-se din nou pe primul loc în topul preferinţelor lor. Acceaşi performanţă de a se impune zilnic lider de piaţă a fost înregistrată şi de reality-showul matrimonial “Mireasă pentru fiul meu” care, în slotul 13:59-16:00, a învins de la începutul săptămânii concurenţa la nivelul targetului all urban. Observator 13 şi Observator 16 se menţin în continuare în topul preferinţelor celor de acasă, joi cele două jurnale de ştiri impunându-se din nou lider de piaţă.

Simona Gherghe a reuşit să înfrângă din nou concurenţa, emisiunea moderată de îndrăgita prezentatoare înregistrând joi un rating mediu de 4,1 procente şi o cotă de piaţă de 17 % la nivel urban, în vreme ce programele oferite de Pro TV au înregistrat doar 3,7 % rating şi 15,5 % share. Ieri, telespectatorii au putut vedea imagini de colecţie de la nunta Adrianei Bahmuţeanu cu Silviu Prigoană. Tot în această ediţie, discuţiile incendiare despre Pepe au continuat în platoul emisiunii.

Şi “Mireasă pentru fiul meu”, emisiune moderată de Mirela Boureanu Vaida, s-a situat în vârful clasamentului audienţelor la nivelul targetului all urban înregistrând ieri, pe tronsonul orar 10:46-11:05, un rating de 1,5 % şi 12,1 %. Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 13:59-16:00, înregistrând la nivelul targetului aceluiaşi target un rating de 2,5 % şi 13,5 % share. Tot pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor s-au clasat joia aceasta şi Observator 13 şi Observator 16.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-ul all urban
Perioada 10 mai 2012

Bucuresti, 11.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.