Partener media şi susţinător al festivalului de publicitate Ad’Or, revista Campaign România a ales să-şi marcheze prezenţa prin organizarea unui concurs de creaţie pe print. Concursul va fi evaluat de juriul festivalului, iar lucrarea câştigătoare va fi anunţată în seara de gală a festivalului.
Concurs de print organizat de Campaign România
Cea mai importantă revistă de publicitate, media, marketing si PR de pe piaţa locală a ales să susţină festivalul Ad’Or prin parteneriat media şi prin organizarea unui concurs de print. Astfel, persoana sau persoanele câştigătoare ale acestui concurs vor fi anunţate în seara de gală, pe scena festivalului Ad’Or.
Deşi nu face parte din structura propriu-zisă a festivalului, printurile înscrise în acest concurs vor fi jurizate de juriul festivalului Ad’Or pe aceleaşi criterii. Tema propusă pentru concurs presupune realizarea unui print pentru o librăria virtuală Metropolis: textul şi execuţia, pe baza unui brief dat. Pentru a veni în sprijinul execuţiei acestor lucrări organizatorul va oferi posibilitatea de a alege o poză din banca de imagini Corbis. Se poate lucra atât în echipă cât şi individual, cu precizarea ca echipa să aibă maxim 4 persoane, iar participanţii trebuie să aibă minim 18 ani. Autorii primelor 5 lucrări clasate vor avea acces liber la seara de Gală a festivalului Ad’Or.
Atelier de creaţie
Concursul organizat de Campaign va beneficia şi de un workshop în cadrul programului Ad’Or pe conceptul de atelier de publicitate. Atelierul va fi structurat în două părţi: prezentare şi parte aplicativă. Participanţii la workshop pot fi atât cu lucrări înscrise în concurs, cât şi din afara concursului. Atelierul de publicitate va fi susţinut de Mihai Coliban – Creative Partner, ACME Industries. De asemena, Mihai Coliban va oferi răspuns prin intermediul blogului concursului integrat în site-ul Ad’Or la întrebările concurenţilor. Astfel, concurenţii şi toate persoanele interesate de “cum ar trebui să arate un print bun” îi pot cere părerea creativului de la ACME Industries şi pot obţine un feedback în timp real.
Regulamentul, formularul de înscriere şi brieful au fost deja postate pe siteul Ad’Or, la secţiunea dedicată concursului. Toate persoanele interesate pot trimite printurile împreună cu formularul de înscriere în concurs pe adresa concurs@ador.ro până la data de 10 mai 2007.
{mosloadposition user10}