Zi de zi, telespectatorii rãmân aproape de programele Antenei 1, multe dintre acestea clasându-se pe primul loc în topul preferinţelor acestora. Emisiunea moderatã de frumoasa Mirela Boureanu Vaida a fost prima opţiune a românilor zi de zi, de la începutul lunii iunie, în intervalul de dupã amiazã, iar Oana Frigescu le-a adus telespectatorilor cele mai importante ştiri ale zilei, Observator 13 şi Observator 16 impunându-se ca lider detaşat de piaţã. Tot pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor a fost şi campionul nopţilor albe, Dan Capatos.
Incã de la începutul lunii iunie, ediţie după ediţie, Mireasă pentru fiul meu şi-a cucerit telespectatorii aducând în centrul atenţiei poveşti de dragoste, dar şi confruntări acide, emoţii, suspans şi multe provocări. Şi ieri emisiunea moderatã de Mirela Boureanu Vaida a fost fruntaşã în topul audienţelor, în intevalul de dupã-amiazã, înregistrând la nivelul targetului all urban un rating mediu de 3,1 procente şi o cotă de piaţă de 18,8 %, aproape dublu faţã de programul oferit de postul Kanal D, care a înregistrat atunci un rating mediu de 1,6 puncte şi o cotă de piaţă de 9,3 %, la nivelul aceluiaşi target. Şi în intervalul de dimineaţã Mireasã pentru fiul meu a fost prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban, emisiunea înregistrând un rating mediu de 1,2 procente şi o cotã de piaţã de 11,2%. De altfel, ediţiile lunii mai au condus clasamentele de audienţă într-o proporţie impresionantă, procentul general de leadership al Mireasă pentru fiul meu la nivel urban fiind de 83%.
Observatoarele prezentate de frumoasa Oana Frigescu au fost şi ele prima opţiune a românilor. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 2,2 procente şi o cotã de piaţã de 15,7 % la nivelul targetului all urban, în timp ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat un rating mediu de 1,9 procente şi o cotã de piaţã de 13,7%, la nivelul aceluiaşi target. Şi pe targetul comercial 15-54 urban, Observator 13 a fost lider de piaţã, înregistrând un rating mediu de 1,5 procente şi o cotã de piaţã de 14,3%. Observator 16 s-a impus ieri ca lider de piaţã, atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul comercial 15-54 urban.
Tot pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor a fost şi campionul nopţilor albe, Dan Capatos, emisiunea Un show pãcãtos înregistrând ieri un rating mediu 2,5 procentede şi o cotã de piaţã de 10,5% la nivelul targetului all urban.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targeturile All Urban si 15-54 Urban
Perioada 7 iunie 2012