Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Si luna aceasta Mireasa pentru fiul meu continua sa fie lider in topul audientelor

Zi de zi, telespectatorii rãmân aproape de programele Antenei 1, multe dintre acestea clasându-se pe primul loc în topul preferinţelor acestora. Emisiunea moderatã de frumoasa Mirela Boureanu Vaida a fost prima opţiune a românilor zi de zi, de la începutul lunii iunie, în intervalul de dupã amiazã, iar Oana Frigescu le-a adus telespectatorilor cele mai importante ştiri ale zilei, Observator 13 şi Observator 16 impunându-se ca lider detaşat de piaţã. Tot pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor a fost şi campionul nopţilor albe, Dan Capatos.

Incã de la începutul lunii iunie, ediţie după ediţie, Mireasă pentru fiul meu şi-a cucerit telespectatorii aducând în centrul atenţiei poveşti de dragoste, dar şi confruntări acide, emoţii, suspans şi multe provocări. Şi ieri emisiunea moderatã de Mirela Boureanu Vaida a fost fruntaşã în topul audienţelor, în intevalul de dupã-amiazã, înregistrând la nivelul targetului all urban un rating mediu de 3,1 procente şi o cotă de piaţă de 18,8 %, aproape dublu faţã de programul oferit de postul Kanal D, care a înregistrat atunci un rating mediu de 1,6 puncte şi o cotă de piaţă de 9,3 %, la nivelul aceluiaşi target. Şi în intervalul de dimineaţã Mireasã pentru fiul meu a fost prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban, emisiunea înregistrând un rating mediu de 1,2 procente şi o cotã de piaţã de 11,2%. De altfel, ediţiile lunii mai au condus clasamentele de audienţă într-o proporţie impresionantă, procentul general de leadership al Mireasă pentru fiul meu la nivel urban fiind de 83%.

Observatoarele prezentate de frumoasa Oana Frigescu au fost şi ele prima opţiune a românilor. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 2,2 procente şi o cotã de piaţã de 15,7 % la nivelul targetului all urban, în timp ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat un rating mediu de 1,9 procente şi o cotã de piaţã de 13,7%, la nivelul aceluiaşi target. Şi pe targetul comercial 15-54 urban, Observator 13 a fost lider de piaţã, înregistrând un rating mediu de 1,5 procente şi o cotã de piaţã de 14,3%. Observator 16 s-a impus ieri ca lider de piaţã, atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul comercial 15-54 urban.

Tot pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor a fost şi campionul nopţilor albe, Dan Capatos, emisiunea Un show pãcãtos înregistrând ieri un rating mediu 2,5 procentede şi o cotã de piaţã de 10,5% la nivelul targetului all urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targeturile All Urban si 15-54 Urban
Perioada 7 iunie 2012

Bucuresti, 08.06.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.