Škoda Auto a reuşit şi în luna mai să crească, cu cele 65.349 vehicule vândute (un plus de 10% faţă de anul anterior), înregistrând un nou record de vânzări, adică cea mai bună lună mai din istoria companiei. Astfel, de la începutul anului şi până acum, vânzările au crescut cu 16,6%, la 307.427 unităţi. O participare importantă la această creştere, a avut-o din nou piaţa chineză, unde în mai au fost livrate 14.162 vehicule, iar, cumulat, în perioada primelor cinci luni ale anului, 68.977 unităţi.
Pe piaţa proprie, în Cehia, Škoda Auto a repurtat din ianuarie şi până în mai 2010 o creştere a vânzărilor de 20,9 %, la 24.700 autovehicule. În Europa de Vest, tocmai în Marea Britanie, creşterile au atins 72%, iar în Spania 65%. În Germania, datorită condiţiilor pieţei, după trecerea efectului primei de casare, vânzările s-au redus cu 36%, condiţii în care Škoda şi-a păstrat totuşi poziţia de importator nr. 1.
Modelul Škoda cel mai vândut la nivel mondial este şi în luna mai Octavia cu 26.967 autovehicule, valoare ce corespunde unei creşteri de 16,7%. Un interes foarte mare a fost înegistrat pentru modelele Superb (+ 193,3 %; 9.217 autovehicule) şi Yeti (un plus mai mare de 500 %, 4.266 autovehicule).
„Ne-am folosit în mod activ punctele forte deţinute în Europa Centrală şi de Est, dar am profitat şi de strategia timpurie internaţională a companiei, crescând în continuare în China, India şi Rusia. Determinat de încheierea multor programe de casare, în 2010, situaţia constituie în continuare o provocare, mai ales în Europa”, explică Reinhard Fleger, Membru al consilului de administraţie Škoda Auto, responsabil pentru domeniile marketing şi distribuţie.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}