Peisajul advertisingului românesc s-a îmbogățit anul trecut cu o nouă companie de producție publicitară. Shrimp Media a apărut pe piață într-un an caracterizat de pandemie și, implicit, de comenzi reduse în majoritatea domeniilor de activitate.
Într-un an ca 2020 în care majoritatea companiilor și antrepreorilor erau preocupați mai degrabă de asigurarea funcționării măcar la limita de avarie a afacerilor, puțini au fost cei care au văzut oportunități în a se lansa pe piață.
Liviu Gebeanu are doar 35 de ani. Din aceștia, 10 i-a petrecut într-o agenție de producție publicitară. Anul trecut, s-a hotărât să își folosească toată experiența acumulată pentru a porni pe drumul antreprenoritatului. A lansat Shrimp Media alături de o echipa extrem de bine pregatită.
“Familie, prieteni, cunoscuți, mai toți mi-au spus anul trecut că am înnebunit. Toți erau preocupați să-și păstreze job-urile, să aibă <siguranța zilei de mâine> și mie îmi ardea să le povestesc despre viitoarea mea agenție. Am crezut mult în experiența pe care am acumulat-o în industrie. Și în a mea, și în a celor care au ales să mi se alăture. Iar acum, la început de 2021, pare că am făcut o alegere foarte bună” afirmă Liviu Gebeanu.
Date fiind experiențele anterioare ale membrilor echipei de la Shrimp Media, aceștia au ales să ofere din start și alte servicii pe lângă cele de producție publicitară efectivă. Astfel, pe lângă cele 3 domenii clasice (print publicitar, materiale promoționale și producție publicitară), agenția oferă și servicii de creație, grafică și DTP.
“În 10 ani de lucru în agenție de producție publicitară, cred că pot să număr pe degetele de la mâini situațiile când nu a fost nevoie și de servicii de creație, grafică și DTP. Destul de rar primești materialele de la client ready to print. Se întâmplă să fie necesar să remediezi o situație in real-time sau să găsești noi soluții astfel încât să livrezi comform celor mai înalte standarde de calitate. De multe ori trebuie să mai intervii puțin. Într-un colț, pentru o diacritică, o aliniere. Sunt lucruri simple dar care în final eficientizează munca și timpul tuturor părților. Și al nostru și al clienților”, spune Gebeanu.
Astfel s-a câștigat rapid încrederea unui număr mare de clienți – companii și agenții de comunicare importante pe piața românească. Constant, echipa Shrimp Media a întâlnit situații și probleme noi. Nu de puține ori, s-a intervenit pe loc pentru remedierea sau găsirea unor soluții care să asigure un produs final de cea mai bună calitate.
Într-un timp scurt, Shrimp Media a lucrat deja pentru nume importante de pe piața românească. Vodafone, Telekom, Catena, Bayer, Royal Canin, BASF, Western Union, Timac Agro, Syngenta, Azo Mureș sau DB Schenker sunt doar câțiva dintre clienții agenției.
Planurile pentru perioada imediat următoare ale reprezentanților agenției prevăd o creștere a echipei. Dacă indicatorii financiari actuali se păstrează, atunci echipa Shrimp Media se va dubla până la jumătatea lui 2021.
Mai multe detalii pe www.shrimpmedia.ro sau https://lvu.ro/SMShrimpMedia.