SHOW The Agency, o nouă agenție independentă de advertising și brand experience, se lansează în acest an pe piața publicității din România. Agenția este fondată de trei parteneri: Călin Ichim, Executive Director, cu experiență în comunicare de brand și account management; Evelina Din, Director of Product, cu experiență în dezvoltarea de produs creativ strategic și Joaquin Bonilla, Managing Partner, care activează de mai bine de 20 de ani pe piața locală și internațională de publicitate și brand experience.
Prin modelul de lucru, SHOW The Agency se poziționează drept partener, lucrând alături de clienți pentru a dezvolta soluții strategice pentru atingerea obiectivelor de comunicare, dar mai ales de business. Calitatea produsului și a soluțiilor creative strategice, alături de orientarea către maximizarea potențialului fiecărei campanii, reprezintă angajamentul de bune practici al agenției în cadrul fiecărui proiect.
Noua agenție acoperă servicii integrate de ATL, BTL și Digital, ancorate într-un fundament strategic solid și cu viziunea de dezvoltare a potențialului unui brand. SHOW The Agency este formată dintr-o rețea exclusiv de seniori din industrii creative conexe – specialiști în digital & KOL marketing, producții foto-video, branding și comunicare – experiența acestora acoperind sectoare diverse precum: auto, tech, luxury retail & fashion, pharma, tutun și alcool, HoReCa și FMCG.
„În relația cu clienții evităm să mergem pe abordarea „agenția are mereu dreptate” sau „clientul are mereu dreptate”. Ne concentrăm pe capacitatea a două tabere cu expertize diferite de a se pune împreună la masă și a găsi soluții strategice, cu sens, atât din punct de vedere al business-ului lor, cât și al experienței finale a consumatorilor. Nu dezvoltăm produs de dragul frumosului sau al premiilor, ci de dragul eficienței și încercăm să demonstrăm mereu return-on-investment pentru clienți.”, spune Călin Ichim, Executive Director, SHOW The Agency.
„Tranzităm o perioadă în care paradigma de consum se schimbă radical. Brandurile nu mai pot să vândă doar o poveste frumoasă intangibilă, au nevoie să se adapteze la nevoile sociale actuale și să devină parte activă din realitatea consumatorului, să contribuie la viața acestora – la un nivel mai superficial sau mai profund, depinde de tipul de serviciu pe care îl oferă. Pentru noi creativitatea este un proces complex – credem mult în exprimarea artistică, dar nu uităm că la finalul zilei suntem oameni de business și fiecare act artistic în industria noastră trebuie să aibă o rațiune foarte clară în spate și rezultate concrete.”, spune Evelina Din, Director of Product, SHOW The Agency.
„Cei 20+ ani petrecuți în piața de publicitate locală și internațională fac din fondarea acestei agenții următorul pas logic într-o carieră în care pot spune că am avut ocazia să experimentez în toate sectoarele de activitate. Am fost mereu în căutare de noi provocări și de a descoperi alte dimensiuni creative, iar 2023 marchează un nou început din toate punctele de vedere. Din culise pot spune că lucrăm la planurile de scalare a agenției și ne așteptăm la un an plin.”, a declarat Joaquin Bonilla, Managing Partner, SHOW The Agency.