O nouă ediție MasterChef a adus concurenţilor marți seară ingrediente surpriză, rețete demne de un restaurant de top, neprevăzut și creativitate în abordarea unor preparate relativ simple.
Aceste ingediente au clasat PRO TV în topul preferințelor, fiind lider de audiență pe toate categoriile de public.
1,800,000 de români au fost cu ochii pe cel mai urmărit show culinar din România în intervalul orar 20:30 – 22:25, iar minutul de maximă audiență de la 21:36 a adus în fața televizoarelor 2,200,000 de telespectatori.
Pe publicul comercial cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a fost lider detașat cu o audiență medie de 10,6 puncte de rating și 24,5% cotă de piață, locul secund obținând 5,6 puncte de rating și 13,0 procente din cota de piață.
Pe întreg publicul din mediul urban, PRO TV a obținut pe perioada difuzării emisiunii o audiență medie de 8,6 puncte de rating și 16,4% cotă de piață, iar televiziunea de pe locul doi a înregistrat 7,2 puncte de rating și 13,8% cotă de piață.
Poziția de lider se păstrează și la nivel național, unde MasterChef a înregistrat o audiență medie de 9,4 puncte de rating și 18,0% cotă de piață, locul doi înregistrând 7,0 puncte de rating și 13,3% cotă de piață.
Emisiunea a debutat cu proba cutia misterelor. Ingredientul aflat în cutie i-a surprins pe concurenţi – a fost descoperit acum mii de ani, are minerale, vitamine şi antioxidanţi, iar unii consideră că este un aliment miraculous: berea. Deși este un produs popular, folosirea ei ca şi ingredient i-a pus în dificultate pe mulţi dintre concurenţi. Chefii au fost plăcut surprinși de abordarea inovativă a unora dintre ei, însă doar patru i-au impresionat atât prin gust cât și prin aspect. Mirabela a câștigat această probă, obţinând astfel imunitate şi un rol definitoriu pentru următoarea provocare.
Eleganţă, rafinament şi precizie au trebuit să demonstreze concurenţii în crearea unui preparat potrivit pentru meniul unui restaurant exclusivist. Însă ingredientul probei care a trimis mai mult de jumătate din concurenţi la testul sub presiune a fost “schimbarea”. Mirabela şi-a folosit avantajul câştigat anterior şi şi-a uimit colegii atunci când le-a schimbat coșurile între ei. Această provocare a fost una inedită şi i-a pus în dificultate majoritatea concurenților. Au încercat să se mobilizeze, dar proba a făcut victime în rândul lor, mulți dintre ei fiind trimiși direct la testul sub presiune.
Pastele au fost ingredientul vedetă al acestui test. Cei doi care s-au remarcat în mod negativ în această probă au fost Coco şi George. Dacă Coco a reușit să se salveze pe ultima sută de metri, pentru George deznodământul nu a fost același, părăsind competiția.
Și săptămâna viitoare, concurenții vor fi surprinși cu noi probe și vor fi nevoiți să demonstreze că au talent culinar pentru a-și păstra locul în bucătăria MasterChef.
MasterChef – Prinde gustul competiției!