Campanie de sharing împotriva violenței domestice
Avon România și Starcom Media Vest lansează în luna octombrie prima campanie de sharing împotriva violenței domestice.
Mesajul campaniei SHARE IT TO STOP IT este transmis prin vocea a 5 vedete masculine (Cornel Ilie, Răzvan Fodor, Leonard Doroftei, Cătălin Ștefănescu și Andi Vasluianu) și a ambasadoarei campaniei, Andreea Marin.
“Abuzul există în tăcere. Spunând povestea unei femei abuzate ajuți alte femei. âpăstrezi tăcerea despre violența domestică, abuzul poate continua la nesfâșit. SHARE IT TO STOP IT aduce violența în lumina reflectoarelor pentru a o opri, pentru a le oferi femeilor speranță și exemple de curaj”, declară Raluca Kișescu, Director de Marketing Avon România și Moldova.
Alături de componentele ATL ale campaniei, am dezvoltat primul videoclip fără sfârșit pentru piesa “Pierderea lor” semnată de trupa VUNK. Această piesă vorbește despre respectul și aprecierea de sine. Videoclip-ul este disponibil aici, iar spot-ul de promovare îl puteți urmări accesând acest link.
Mulțumiri dragi susținătorilor campaniei SHARE IT TO STOP IT: Andreea Marin, Cornel Ilie și Trupa VUNK, Răzvan Fodor, Cătălin Ștefănescu, Leonard Doroftei și Andi Vasluianu.
Pentru mai multe informații, vă rugăm accesaţi www.campaniarespectului.ro.
SHARE IT TO STOP IT face parte din Campania Respectului inițiată de AVON în 2008, a doua inițiativă socială Avon România, alături de Campania pentru Sănătatea Sânilor. Ne propunem să fim alături de femeile din România, victime ale violenței domestice, atât prin campania de luptă împotriva violenței domestice, cât şi prin susținerea centrelor de consiliere și adăpost dedicate acestora.