Initiativele de caritate sustinute de SEAT continua
- 28 concerte, 16 tari, 11 saptamani
- Peste 340.000 de persoane au venit la concertele Shakirei din turneul sustinut de SEAT
- Campania de strangere de fonduri a adunat 116.000 euro
Turneul European 2007 al Shakirei s-a incheiat in fata a 10.000 de fani si spectatori entuziasti duminica trecuta, la Cologne. Acest concert a reprezentat finalul cooperarii dintre SEAT si Shakira pentru turneul european care a debutat la Hamburg, pe 25 ianuarie.
Mai mult de 340.000 de fani entuziasti au avut prilejul sa o vada pe Shakira live, in spectacol. Audienta cea mai mare pentru o reprezentatie a fost inregistrata la Gelredome Arena, in Olanda, unde au fost prezenti 38.000 de oameni, ocupand in intregime marele stadion de fotbal acoperit.
|n timpul turneului, Shakira si SEAT au tinut doua conferinte de presa. Prima a avut loc la Berlin pe 26 ianuarie, inainte de concertul de la Max Schimeling Halle, si au participat 400 de ziaristi care au putut-o vedea pe Shakira dezvaluind modelul special SEAT “Leon Pies Descalzos”. Cea de-a doua a avut loc la Salonul Auto de la Geneva, in martie, cand aproximativ 2.000 de membri entuziasti ai diferitelor genuri media au vazut-o pe Shakira cantand cantecul SEAT “Leon Pies Descalzos” – probabil aceasta a fost cea mai mare conferinta de presa care a avut vreodata loc la un Salon Auto!
SEAT a fost foarte activ in toate tarile europene cu o campanie de publicitate unica la TV, radio si internet, care a inclus un cantec dedicat exclusiv marcii SEAT.
SEAT sponsorizeaza fundatia de binefacere a Shakirei, numita Pies Descalzos, si va continua sa procedeze astfel pana in data de 15 mai. |n prezent, suma totala stransa pentru fundatie se ridica la 116.000 euro. Dupa finalizarea strangerii de fonduri, se va organiza o tragere la sorti si fericitul castigator va primi automobilul SEAT “Leon Pies Descalzos”. |nmanarea cheilor va avea loc in itmpul Salonului Auto de la Barcelona, in luna Iunie.
“Pana acum, am petrecut momente cu totul deosebite in Europa” a spus Shakira. “A fost o placere sa am ca partener principal pe SEAT si sa ma las “condusa” de organizatorii lor. De asemenea, am fost impresionata de implicatea SEAT in campania mea de binefacere, care va permite mai multor copii sa aiba acces la o buna nutritie si educatie in tara mea natala, Columbia.”
“Cooperarea noastra cu Shakira ne-a ajutat sa consolidam esenta imaginii de marca SEAT, aflata sub semnele sportivitatii, fortei vitala si designului”, a comentat Erich Schmitt, presedintele marcii SEAT. “Am reusit sa infatisam aceste valori multor oameni care, in mod normal, nu ar fi ajuns in contact cu marca noastra. Asta nu ar fi fost posibil fara Shakira.”
“SEAT s-a bucurat de un foarte bun start comercial in 2007 sI mi-ar placea sa cred ca Shakira a contribuit semnificativ in acest sens” a spus in concluzie Erich Schmitt.
Shakira, una dintre artistele cele mai celebre, mai tinere si mai apreciatea ales SEAT, marca spaniola de automobile, ca sponsor principal pentru turneul european din 2007 “Oral Fixation”.
SEAT lucreaza indeaproape cu Shakira, care sustine fundatia “Pies Descalzos”, ajutand-o sa stranga fonduri de caritate pentru copii afectati de conflictele din America Latina.
{mosloadposition user10}