Formula 1 cu aromă de ciocolată fină, unul dintre cele mai apreciate shake-uri Herbalife Nutrition, a fost desemnat câştigător al premiului “Votat Produsul Anului 2021” în categoria “Nutriție – înlocuitor masă” în urma participării la competiţia “Votat Produsul Anului 2021 – Pentru Inovaţie”, ce are la bază un studiu de piață desfășurat pe un eșantion total de minim 4.000 de consumatori.
„Acest premiu este o recunoaștere și dovedește încă o dată că Herbalife Nutrition înseamnă nutriţie bazată pe ştiinţă, de la materii prime de cea mai bună calitate şi până la produse riguros testate şi avizate de către cercetători, nutriţionişti şi medici de renume, Formula 1 cu aromă de ciocolată fină fiind unul dintre cele mai vândute shake-uri din portofoliul nostru. Obiceiurile alimentare sunt în directă legătură cu stilul de viaţă, iar românii, în special cei din generația millennials, au înţeles cât de important este să ai un stil de viaţă sănătos şi au început să-l practice din ce în ce mai mult. Înțelegem nevoile consumatorilor și încercăm să răspundem cât mai bine acestora – includem aici și produse 100% din ingrediente vegane, produse fără alergeni, produse pe bază de ingrediente organice, produse inovatoare și lista poate continua”, a declarat Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife Nutrition România, Moldova, Ungaria şi Bulgaria.
Formula 1 cu aromă de ciocolată fină este un shake înlocuitor de masă vegan. Shake-ul F1 este bogat în proteine, care contribuie la menținerea și creșterea masei musculare și conține de asemenea, un echilibru de vitamine și minerale plus grăsimi sănătoase. Nu conține gluten, lactoză, coloranți sau arome artificiale. Acesta reprezintă o alternativă sănătoasă la un mic dejun bogat în calorii, prânz sau cină. Pentru mai multe detalii despre produs accesați: www.herbalife.ro.
Competiția, organizată în perioada 24 martie–16 aprilie 2021 de către POY Bucharest, deţinătoarea licenţei “Votat Produsul Anului®” în România, a vizat 23 de categorii și s-a bazat pe un studiu de piață realizat online de Exact Business Solutions pe un eșantion total de 4.269 de consumatori români, cu vârste între 18-65 ani, din mediul urban, utilizatori de internet. Eroarea maximă de eşantionare este +/- 1.5%. În categoria “Nutriție – Înlocuitor masa” eşantionul a fost de 501 respondenți, iar eroarea maximă de eşantionare este +/- 4.4%. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Criteriile de evaluare nu au avut în vedere calitatea, compoziția, disponibilitatea ori alte caracteristici ale produsului în afara celor anterior indicate. Produsele câştigătoare au fost votate de către consumatori dintre produse similare în categorie.