Pe 22 decembrie, în pragul sărbătorilor de iarnă, Kaufland lansează „Șezătoarea online” – un nou proiect digital, care transpune farmecul patrimoniului cultural românesc într-un format modern, actual, aducând tradițiile autentice în casele oamenilor. Gazdele show-ului online sunt Damian Drăghici, Cornelia și Lupu Rednic, iar printre invitați se numără nume cunoscute din showbiz-ul românesc.
Pornind de la tradiția înfășuratului de sarmale, când românii obișnuiau să se întâlnească pentru a sta la discuții și a pregăti masa de Crăciun, „Șezătoarea online” creează o capsulă a timpului cu tradiții autentice românești, reunind soliști, actori, chefi și creatori de conținut cunoscuți, într-un format inedit.
Structura show-ului include patru tipuri de activități – gătit, gătit în aer liber, muzică și povești, desfășurate în două planuri – șezătoarea reinterpretată din mediul urban, relaxată, cu muzică și gătit, respectiv șezătoarea tradițională, din inima Maramureșului, așa cum se făcea pe vremuri.
Emisiunea va fi găzduită de Damian Drăghici la București, respectiv Cornelia și Lupu Rednic la Sighetul Marmației, care îi vor avea ca invitați pe Irina Loghin și trupele Zmei3 și Cuibul, Chef Samuel, Chef Roxana Blenche, Chef Alexandru Comerzan, Dodo Mesaroș, precum și pe Smiley, Codin Maticiuc și Cătălin Botezatu, în zona de discuții.
„Într-o lună în care cu toții suntem într-o goană continuă, vrem să le oferim celor care se vor uita la noi un moment de respiro. Un moment de bine, care să îi introducă într-adevăr în spiritul Crăciunului. Avem pregătit, la București, o șezătoare reinterpretată, cu muzică, cu gătit și cu multe povești, iar la Sighetul Marmației, Cornelia și Lupu Rednic ne vor arăta cum este o șezătoare tradițională. Este, practic, modul nostru de a le ura clienților Sărbători Fericite alături de cei dragi,” spune Silviu Buidan, Head of Digital @ Kaufland România și Republica Moldova
Proiectul se desfășoară exclusiv în mediul online. Emisiunea va fi difuzată integral pe canalele de Facebook și YouTube Kaufland România, dar secvențe din cadrul acesteia și conținut extra vor fi publicate și pe restul platformelor de social media ale Kaufland România: Instagram și TikTok.