Supermarketul online Sezamo lansează o nouă categorie, Nutriție Specială, care include peste 1000 de produse în șapte subcategorii: fără zahăr, fără gluten, fără lactoză, Keto, Dukan, superalimente și proteic. Dintre acestea, peste 400 de produse de la 30 de branduri speciale sunt nou adăugate în ofertă. Astfel, Sezamo devine primul supermarket online care oferă clienților săi o gamă atât de largă de produse pentru diete speciale, livrate alături de produse alimentare și nealimentare, în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată.
Noua categorie vine și cu prețuri speciale pentru 30 de produse de bază fără gluten, fără lactoză și fără zahăr, pentru care supermarketul a scăzut prețurile la nivelul alimentelor obișnuite de marcă sau a oferit reduceri de până la 50%, în funcție de produs. Reducerile vor fi susținute de către Sezamo, fără a afecta furnizorii și vor fi valabile până la finalul lunii august.
„Am discutat cu clienții și am înțeles că produsele pentru diete speciale nu sunt ușor de găsit, necesită uneori mai multe comenzi online sau drumuri în diverse magazine și căutarea lor se dovedește de multe ori a fi o experiență neplăcută, care le ocupă timp. Așa cum v-am obișnuit, clienții ne-au spus, noi am ascultat și deja am și implementat. Acum doar așteptăm sugestiile lor cu ce branduri își mai doresc să adăugăm în ofertă”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.
„Nutriție Specială” vine în completarea ofertei din vechea categorie „Gustos și fără”, unde clienții vor regăsi și produse disponibile până acum doar în magazinele specializate, de la branduri precum Amisa, Obio sau Roobar. Cel mai mare număr de produse, peste 800, se regăsește în subcategoriile fără gluten și fără zahăr, urmate de subcategoriile proteic și fără lactoză.
La cererea clienților, supermarketul online urmează să dezvolte și mai mult categoria, aducând noi produse în perioada imediat următoare.
Supermarketul online a introdus pe baza feedbackului primit de la clienți și un nou serviciu de tip abonament, Sezamo Premium, care oferă beneficii precum livrare gratuită întotdeauna, inclusiv pentru intervalul de livrare de 15 minute, un serviciu unic în România, și reduceri de până la 20% la produse de top. Abonamentul costă 19 lei pe lună sau 190 de lei pe an și include și alte beneficii, precum două comenzi pe lună fără valoare minimă de comandă, prioritate la sloturile de livrare și livrarea în aceeași zi pentru comenzile plasate până la ora 17:00 și posibilitatea de a rezerva timpul de livrare înainte de a plasa comanda.
Sezamo este astfel un real one-stop-shop, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.
Supermarketul online oferă o selecție fantastică de peste 12.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Sezamo livrează cu mașini electrice în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute sau o oră. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.