Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Sezamo: crește interesul pentru produse sănătoase. 4 din 10 coșuri conțin cel puțin un superaliment

Michael Kaiser, Chief Commercial Officer Sezamo

Supermarketul online Sezamo anunță că în luna ianuarie, focusul clienților este majoritar pe produse sănătoase: 4 din 10 coșuri conțin cel puțin un superaliment, iar clienții alocă în medie 50 de lei din comandă pentru produse plant-based, înlocuitoare de carne și lactate.

„Creșterea cererii pentru superalimente proaspete este, de asemenea,  semnificativă, comparativ cu ultimul an: 45% pentru afinele proaspete și 35% pentru avocado. Printre superalimentele proaspete cele mai populare în rândul clienților se numără somonul, afinele, avocado, spanacul și kale. În top regăsim și semințe de chia organice, pudră de spirulină de la Obio, quinoa de la Alnatura sau Sanovita și produse cu goji”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.

Michael Kaiser, Chief Commercial Officer Sezamo
Michael Kaiser, Chief Commercial Officer Sezamo

Alimente fermentate și funcționale: prioritate pentru sănătatea digestivă

Alimentele fermentate sunt esențiale în dietele clienților Sezamo. Kimchi de la trei furnizori diferiți, produse autentice de miso din Japonia și o varietate de kombucha artizanală (peste 21 de produse) sunt apreciate pentru beneficiile lor asupra sănătății digestive. Băuturile îmbogățite cu colagen și sucurile cu miere de manuka, care contribuie la menținerea sănătății pielii, se regăsesc în topul preferințelor, alături de smoothie-urile de imunitate de la branduri precum Blue Renaissance, Sloop și Urban Monkey, cu o gamă de peste 35 de produse, dar și pudrele energizante de la Obio și Dragon Superfoods.
În același timp, sustenabilitatea și beneficiile funcționale, oferite de produse precum probioticele și omega-3 din alge sau produsele cu chia, inclusiv gemuri inovatoare cu semințe de chia, devin tot mai importante.

Crește interesul pentru produse plant-based

O altă tendință semnificativă o reprezintă creșterea interesului pentru produsele plant-based. În luna ianuarie, Sezamo a înregistrat o creștere de 20% a vânzărilor de produse plant-based față de aceeași perioadă a anului trecut. În top produse preferate de către clienți se găsesc burgerii vegetali, falafelul, alternativele de pui și carnea tocată vegană. La loc de cinste se află și laptele de migdale Alpro, laptele de ovăz Oatly, burgerii Beyond Meat, brânza vegană Violife, înghețata non-dairy Ben & Jerry’s, fileurile vegane Quorn și feliile deli vegane Tofurky.

Sezamo a extins gama de produse cu noi variante exclusiviste de la branduri ca Beyond Meat, Bert și Oatly, precum și produse vegane artizanale, cum ar fi prăjiturile Loreluna și băuturile de caju Vacaju. În prezent, supermarketul online oferă peste 1800 de produse plant-based.

Conveniența câștigă teren

Conveniența este un alt factor cheie care influențează comportamentul de cumpărare al consumatorilor. Aproape 4 din 10 coșuri includ produse ready-to-eat (RTE) sau ready-to-cook (RTC), o tendință în creștere în rândul familiilor, tinerilor profesioniști și al consumatorilor eco-conștienți. Aceste produse elimină necesitatea pregătirii meselor, permițându-le clienților să petreacă timp cu familia sau să se relaxeze după o zi aglomerată. Prin oferirea unor produse pre-pregătite, echilibrate din punct de vedere nutrițional, Sezamo ajută consumatorii să evite alegerile alimentare grăbite și nesănătoase, iar prin selecția de produse de înaltă calitate, provenite din surse sustenabile și etichetate transparent, aceștia pot alinia obiceiurile alimentare cu stilul lor de viață, fie că pun accent pe sănătate, gust sau impactul asupra mediului. Printre produsele preferate de către clienți se numără hummusul în diverse sortimente, salata de vinete, supa cremă, desertul cu arpacaș și orezul cu lapte și scorțișoară.

Sezamo este un real one-stop-shop, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.

Supermarketul online oferă o selecție de peste 15.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.